Technikákat Festés hegység

Mivel az emberiség először elkezdte az tus, papír, hegyek adtak egy végtelen forrása csoda és az inspiráció . Ősi felség okozza még a jól utazott a művészeket, hogy hagyja abba, és elkapni a levegőt . Lopás egy pillanatra időt és elkövető hegyvidéki tájak a vászon egy elérhető cél a kezdő festők , bár meg kell körültekintéssel annak érdekében, hogy a kívánt eredményt. Realista : Matton

Reálisan festett hegyek között a legnehezebb festeni , elsősorban azért, mert van erős részlet , ami szükséges . Mert festmény pontosan mit lehet látni , néha a legjobb, hogy egy fényképet a jelenet szeretne festeni . Ez lényegében befagyasztja a pillanatban a helyén , így rengeteg időt , hogy tanulmányozza a kép , és termeli a legtöbb realista festészet lehetséges . Kiváló példa a reális hegyi Képei megtalálhatók a korai kiadása a National Geographic Magazine , valamint a munkáját Albert Bierstadt .
Impresszionista

Festmények hegyek impresszionista stílus sokkal több ellátást , mint a festészet , a realista stílusban. A hangsúly a festmény egy impresszionista darab a fény és a mozgás . Ahelyett, koncentrálva a hegyen is, kiemelt figyelmet szenteljen az utat a fény projektek a hegyen , és ahogy a fény mozog a nap folyamán. Fordítson különös figyelmet a mozgás környező hegyre, mint a madár , a hajladozó fák , mozgások folyók és vízesések .
Kubista

Festés hegyek a kubista stílus megköveteli, hogy lebontják a képet az egyes összetevők és mutatják különböző nézőpontokat a hegy az azonos szempontból. Gondold csak el: a hegyeket nem teljesen kerek szférában. Ezek outcroppings , területeken, amelyek világos fák és mély kanyonok és vízmosások . A kubizmus , akkor mutatja az összes ezeket a nézőt. Fontolja meg fotózni a hegy észak , dél , kelet és nyugat . Ha ez megtörtént , lefordítani mindezen egyetlen nézetben , amely az alapvető színeket. Egy ötlet, hogy hogyan kell ezt csinálni , tanulmány Paul Cézanne ” Quarry Bibemus . ”
Expresszionista

A mögöttes filozófia mögött expresszionizmus az értelmezése a jelenet a szemlélő érzelmek . Ehhez szükség van bizonyos önfegyelem , ahogy kell, hogy mit érez a hegyi és a környező terep , és vállalja, hogy a vásznon. Például , ez a hegyi töltse meg a félelem ? Lehet festeni fekete fenyegető felhők körülötte és sötét lény fertőzött erdők körül. Ha nem érzi kék , festeni kizárólag kék árnyalatai . Hasonlóképpen, ha úgy érzi, boldog, hogy a szabadban festés során a hegyen , festeni világos, szellős színek és széles , erőteljes ecsetvonások .

You must be logged in to post a comment.