Mahjong Puzzle Tevékenységek

Mahjong egy ősi kínai kirakós játék, ahol a játékos megegyezik csempe egy adott elrendezés , amíg az összes csempe eltávolítják a játéktáblán . Sok változata mahjong érhetők operációs rendszerek és az internet . A játékosok letöltés ingyenes vizsgálatok bizonyos mahjong játékok, valamint közvetlenül lejátszhatja őket a weboldalak, amelyek otthont a játék . Ugyanakkor szeretné , hogy a játék , sok szórakoztató tevékenységet , hogy a mahjong élvezetes . Csoportos tevékenységek

Miközben Mahjong egy játékos , vannak módszerek, hogy bele , mint egy csoportos tevékenység . Microsoft Windows Vista tartalmaz egy előre telepített Mahjong játék, amely nem kerül semmibe , hogy játsszon . A játékosok választhatnak a hat különböző játék elrendezést , így könnyen alkotnak csoportos tevékenységek . Például egy csoport játszhat együtt egy számítógépen, és segítenek egymásnak megtalálni a különböző lépéseket , hogy megnyerjük a játékot . Ahhoz, hogy minden ember játszani a saját játék, de még játszani másokkal , minden játékos használhatja a saját számítógépén , és közli az egyes mozdulatok és stratégiák egymást . Diákok is használja ezt az ötletet a beltéri mélyedés nap , vagy ha van játék idő engedélyezett egy számítógépes laborban osztály .
Verseny Tevékenységek

A játékosok megtámadhatják egymást arról, hogyan gyorsan , hogy törölje a csempe az elrendezés . Ha a játék nem ad egy időzítő , a stopper lehet használni , hogy időt, vagy a ” moderátor ” lehet nyomon követni az idő . Csoportok is alkotnak csapatok csapatverseny és hajtsa végre az azonos módon. A csapat versenyek, játék révén legalább három mahjong elrendezés és a csapat játszik mindhárom elrendezések sikeresen a legkevesebb időt nyer. Ha a tanulók egy számítógépes laborban osztály , például egy mahjong versenyen be lehet állítani , hogy ösztönözze barátságos verseny és a csapatmunka.
És kutatás

óta Mahjong egy ősi kínai játék , sok kutatási lehetőségeket a kutatás az eredetét és a ” élettartamát ” a játék. A diákok minden évfolyam szinten a kutatás a témában . Ez ad a diákok a lehetőséget, hogy dolgozzon a kutatási készségek, valamint a lehetőséget, hogy a kutatás egy idegen országban. Témakörök e tevékenység magában kutatja, hogyan és hol a játék kezdődött , a játék jelentőségét a kínai kultúra , hogyan befolyását elterjedt az Egyesült Államokban, valamint más országokban , és hogy a játék tile layouts fejlődtek .

You must be logged in to post a comment.