Játékok Játssz Rejtély Táborok

Ármány és vizsgálat szükségszerűség minden rejtély tábornak . Akkor bele ezeket a szempontokat a variációk szinte minden színházi improvizációs játék . A játék a következő játék , táborozók élesíteni megfigyelés és érzékelés képességeit , miközben titokzatos szórakoztató , hogy együtt haladjon a hagyományos tábornak . Ezek a detektív – témájú játékok bele jól a nagyobb rejtély tábornak . Ki az? Mi az? Mikor ? Hol? Miért ?

Ki , mit, mikor, hol, miért , vagy W5 igényel csapat táborozók felhívni véletlenszerű karakterek ( akik ) , telek ( mi ) , időtartam ( ha ) , helyszín ( ahol ) , és a karakter motiváció ( miért ), egy kalap . Ez a sorsolás eredményeképpen a páratlan és szellemi kihívást kombinációkra, amelyeket a táborozók együtt kell működniük , hogy dolgozzon ki egy rejtély jelenet , hogy végre a társaik táborozók .
< P > Például , a sorsolás azt eredményezhetik, hogy a történet , amelynek tartalmaznia kell tolvajok ültetés a kert a második világháború alatt a kenu , hogy elpusztítsa a világot. Hozzá egy nehézségi szintet , és a verseny lehetőséget, hogy a játék , kihívás táborozók , hogy dolgozzon ki olyan rejtély , amely csonkja a többi csapat . Bármelyik csapat hozza létre a rejtély , hogy nem lehet megoldani , vagy úgy a legtöbb időt meg kell oldani , az nyer.
Mi – rsquo , s különböző ?

Tesztelje a visszahívás képességek és hatáskörét a megfigyelés táborozók , mert megvizsgálják perc változások egymás – rsquo ; látszat. Két táborozók öltöznek jelmezek és kiegészítők egy biztosított szekrény. Miután gondosan megfigyeljük egymást két percig , a táborozók majd kapcsolja háttal, és megváltoztathatja öt eleme a jelmezek hozzáadásával , eltávolításával vagy áthelyezés elemeket. A játékosok felváltva találgatás, hogy mely elemek megváltoztak. A játékos , aki a legtöbb helyes találgatások nyer .
Crime & Criminal

A komplex csavar a & ldquo; Mi – rsquo , s különböző ? & Rdquo; visszahívás játékot játszott csapat, Crime & bűnügyi kihívások csapatok jelmezes táborozók színpadra emberi tableaus hogy mesélni a rejtély az ellenfelet megfigyelni . A csapatkapitány szolgál narrátor , amelyben a színpad megosztva a történet csapata fejlesztette ki , míg a csapat pozícióba kerül, és lefagy , mint egy életnagyságú csendélet . A másik csapat két perc alatt vándorol között a fagyasztott versenytársak , hogy felszívja a részleteket a jelenetet. A másik csapat elhagyja a tabló újra színpadra , hogy rögzítse egy másik fagyott pillanat , csak miután a bűncselekmény történt a megrendezett jelenet . Az ellenfél csapata visszatér járni között a fagyott ellenfelet felismerni , milyen bűncselekményt követtek el, és ki követte el .
< P > Például egy táborozó visel gyémánt nyaklánc az első tabló . A második , a gyémánt nyaklánc már nincs a nyakán , de kilóg egy kicsit kilóg a zsebéből egy lakókocsi . A csapat , amely megoldja a bűnözés és elkapja a bűncselekmény a legrövidebb idő nyer .

You must be logged in to post a comment.