Reader Rabbit Games

” Reader Rabbit ” az egyik legkorábbi oktatási számítógépes játék gyerekeknek , amelyek már 1993-ban megjelent a The Learning Company. ” Reader Rabbit ” javult minden haladás a technológia és kiterjesztették több téma csak olvasó . A játék ma futhat PC , Macintosh számítógépek és a Wii játékrendszert. Reader Rabbit : Matton

Reader Rabbit a neve a főszereplő , hanem utal a játékok olvasás csak az oktatási anyag. A játékok kínálnak korosztály 4-6 év, és hét-kilenc éves korig különböző olvasás szinten. ” Reader Rabbit ” van egy program, amely nyomon követi a gyermek olvasási szint és kiosztja játék kell. Más olvasás játékok is kínálnak , mint a szövegértés és Phonics játékokat.
” Reader Rabbit Math ” Games : Matton

Az eredetileg a ” Math Rabbit “, a játék volt a neve változott vissza a “Reader Rabbit Math . ” A matematikai játékok is rendelkezésre állnak a korosztály 4-6 és hét-kilenc éves korig. A játék segít a gyerekek megtanulják és gyakorolják számolás , összeadás, kivonás és felismerve számos kapcsolatot képességeit. A játék is lehet állítani a különböző szinteken a korosztály , és nyomon követi a gyermekek fejlődését . A ” Reader Rabbit ” math games be más karakter, mint Sam az oroszlán és Penelope a Parrot .
” Reader Rabbit ” Wii játékok : Matton

Az összes ” Reader Rabbit ” számítógépes játékok elérhető a Nintendo DS és lehet játszani a Wii . A szülőknek meg kell vásárolni a ” Reader Rabbit ” Wii CD , és minden játék külön , mint a számítógépes játékok . Míg ugyanez az oktatási játékok kínálnak a Wii , The Learning Company megváltoztatta a játék történeteket tartalmazza az új kalandok , amelyekben Reader Rabbit és barátai is részt venni .
” Reader Rabbit ” kisgyermek -1st Grade

a Learning cég kínál számos átfogó ” Reader Rabbit ” szoftvercsomag fiatalabb gyermekek, mint a második fokozat . Látszólag , a vállalat teszi ezt , mert a korai tanulók kell fejleszteni tanulási képességeket. Az olvasás magában hangzástan , helyesírás , a tudomány , a problémamegoldás , az önbecsülés, a kritikai gondolkodás és a memória képességeit . A kisgyermek játékok különbözik , hogy nincs szükség billentyűleütés vagy egér – kattintással szükség. Minden gombnyomás vagy kattintás fog mozogni a játék mellett . A játék stimuláló gyermekek életkora 1-3 kínál interaktív játékok tanítása formák, színek és a dal .

You must be logged in to post a comment.