Hogyan DM a Dungeons & Sárkányok Adventure

A DM , vagy a Dungeon Master , a mesemondó , a szerepjáték Dungeons & Dragons a Wizards of the Coast . A DM feladata, hogy hozzon létre egy fantasy világban, ahol a játékosok kiválóságai egymásra . Meg kell létre egyedi nem játszó karakter , hogy segítsen az illúzió a játék . Ezen kívül , azt létre kell hozni találkozások , küldetések , vagy küldetések a játékosok jár el . A DM kell tölteni egy kis időt a fejlődő valamennyi eleme egy D & D játék, annak érdekében, hogy a játékosok megfelelő entertained.Things amire szüksége van
poliéder kocka
Dungeons and Dragons Core szabálykönyv
Dungeons and Dragons Players kézikönyv
Dungeons and Dragons Dungeon Master Guide
Toll és papír

Show More utasítások
1

ismerete típusú karakterek párt hozott létre . A kampány megbukik , ha kidolgozott egy részletes kampány, de a szükséges intézkedéseket nem illeszkedik jól a fél csoport . Például, ha a párt létrehozott egy csoportot a varázslók és a tolvajokat , nem alap a kampány vadászati ​​le az orkok , vagy goblinok . Az első cél az, hogy hozzon létre egy kampányt , hogy érdekes , hogy a játékosok , nem csak neked .
2

Fejleszteni kell a történetet, és a lehetséges találkozás előtt játszani, hogy lehetővé teszi, hogy irányítsák a játékosok szerte a világon létrehozott ; Azonban ne strukturálása a kampány túl szigorúan . Hagyja, hogy a játék bontakozik ki és az áramlás természetesen abba az irányba , hogy a játékosok akarom, hogy menjen .
3

lehetővé teszi a játékosoknak , hogy határozzák meg, hogyan reagálnak . Ha azt szeretné , hogy észrevegyék , például, hogy egy bérgyilkos mögé bújva egy láda , ne mondd el a játékosokat ” látsz egy bérgyilkos mögé bújva a ládát . ” Ez túl strukturált , és a játékosok nem szabad játszani. Ehelyett , a karakterek tekercs kocka , hogy eldönthessük, lehet valami . Ha a dobás sikeres , mondd el nekik a rejtett bérgyilkos .
4

részletes leírásokat , de ne ess túlzásba . D & D egy közös játék, és a játékosok kell elképzelni, hogy az események és helyszínek ugyanúgy te. Tartva a részleteket rövid fog összpontosítani a játék a játékosok cselekedetei , nem pedig a mesemondó technikákat.
5

Kövesd nyomon a karakterek tapasztalati pontokat , vagy XP operációs rendszert , az egész játék. Bár a Core szabálykönyv azt mondja, hogy XP végén a munkamenet , néhány játékos nem tud várni. Amikor a legtöbb játékos szeretné, hogy XP , add meg nekik ; nincs értelme , hogy várja a végén az ülésen.
6

tartsa az irányítást a játék . Ha a játékosok nem ért egyet a döntéseket , ne meggondolja magát . Ha igen, a játékosok átveszi az irányítást a játék, és a kampány lassan meghiúsul .

You must be logged in to post a comment.