Érzékszervi Tanuló játékok

A gyermekek megtanulják sok szempontból : látás , hallás, tapintás és kóstolás . Játékok alapján szenzoros bemenet segítségével a gyerekek megtanulják és adhat a tanár vagy a szülő betekintést a gyerekek tanulnak , vagy akár potenciális érzékszervi problémák . A gyerekek felfedezhetik a tapintás , szaglás és fedezze fel a jelentőségét mélység észlelés útján játék az iskolában vagy otthon . Határozza meg az alak : Matton

ösztönzése a tapintás és a gyermekeket, gondolkodás játszik a Mystery Box játék . Díszíteni egy cipős doboz színekkel és kérdőjelek . Vágott egy lyukat a fedél elég nagy a gyermek , hogy helyezze kezét át , hogy elérje a dobozban . Gyűjtsd össze a különböző tárgyakat , hogy helyezze a dobozban, egy olyan időpontban , hogy a tanulókat, hogy érintse , és érzi a dobozt. Készítsünk egy listát a kérdést , hogy a tanulók leírják az objektumot , hogy a többi osztály . Ez kemény vagy puha ? A tárgy rövid vagy hosszú ? Ha nyomja meg , mi történik? Ez durva vagy sima ? Ez kerek vagy szögletes ? Diákok, akik betartják megpróbálja kitalálni, hogy mi a cél, annak leírása és írja le a találgatások . A diák, aki megható és tárgy leírását , majd tesz egy tipp. Miután mindenki tett megpróbálja a rejtély tárgy a dobozban , a tárgy kiderült. Mindenki, aki kitalálta helyesen egy pontot kap .
Azonosítása illata : Matton

Gyűjtsd össze 10 átlátszatlan , mint a joghurt csésze vagy üres filmjeit . Tegyen egy kis mennyiségű anyag büdös minden tartályba. Jó anyagok fűszerek , mint a fokhagyma , fahéj , vanília , szappanok, tűlevelek , jellegzetes illatú virágok, mint a rózsa , bacon bit, a citrom , a hagyma és a narancs . Lök néhány lyuk a fedelek , így a gyerekek a szagát a tartalmát anélkül, hogy látta , mi van benne . Alternatív megoldásként , a tanár emelje fel a fedelet kissé , így a hallgató a szagát a tartalmát anélkül, hogy látta a tartály belsejében . Szám minden egyes tartály egytől 10. A tanuló illata a tartalmát minden tartály . Ezután a tanuló írja le a tartály számát és a találgatás . A diák , aki a legtöbb helyes találgatások , megnyeri a játékot .
Depth Perception

ösztönző játék, amely bizonyítja , hogy fontos a mélység észlelés és mindkét a szemünk a “Drop It! ” játék. Használjon papírpohár vagy műanyag joghurt poharak és fillérekért . A diákok játszanak a csapatok a két : az egyik diák esik a penny és a többi diák azt mondja nekik, amikor , hogy ejtse le . A csapatok pedig az asztalukon szembe egymással, amikor játszani ezt a játékot . Hogy minden csapat 10 pennyt . A diák, aki eldobja a penny helyezi a csészét az asztalra. A diák tartja a penny között a hüvelykujj és a mutatóujj és mozgatja a penny lassan körül körülbelül 1-2 méter magasan a kupát. A másik diák kiterjed az egyik szemét , és amikor azt hiszi, hogy a penny közvetlenül a csésze fölé , a diák azt mondja: ” Dobd el ! ” A hallgató a penny , akkor csökken a penny . A csapat a legtöbb fillérekért a pohár után a fillérekért törölték nyeri a játékot . A diákok majd oldalt váltani , és újra játszani . Fontos hangsúlyozni, hogy a mélység észlelés megítélésében távolság és térbeli kapcsolatokat azáltal, hogy a diákok újra játszani , de mindkét szemüket . Ön helyettesítheti gemkapocs vagy bármilyen más apró tárgyak a fillérekért .

You must be logged in to post a comment.