Hogyan építsünk Repedt karakter a GURPS

Egy asztali fantasy- szerepjáték ( RPG ) , a történetmesélés , kocka gördülő Játékmester tartja a sorsát a kezében . De ne hagyd, hogy minden hatalom . Valld be , ha valaha is játszottam , vagy akart játszani egy RPG , amit mindig is akartam , hogy a játékos a unkillable karaktert. Csak egy kis know -how-t , akkor létrehozhat egy erőmű karakter Steve Jackson híres Generic Universal Role -Playing rendszer ( GURPS ) , a karakter, aki képes meghódítani minden harci és átrágja minden telek a Játékmester is hevedert a you.Things You ‘ Szükséged lesz
GURPS Basic Set ( minden kiadás , de lehetőleg 4. )
Minden más GURPS könyveket érdemes használni
toll vagy ceruza
Paper
Számológép
Játékmester és a többi játékos

Show More utasítások
Ismerkedés az attribútumok
1

Kérdezze meg a GM milyen játékot fogsz játszani ( sci-fi , fantasy , stb ), és hány karakter rámutat használhatja létre a karaktert. GURPS karakterek épült karakter pontokat — bárhol 100 pont átlagos karakterek 500 pont emberfeletti karakter — és minden tulajdonságok , készségek és képességek vásárolt ezeket a pontokat .
2

Döntse az a fajta kívánt karakter : a fizikai harcos vagy misztikus (a mágus, vagy pszichés ) . Ennek középpontjában az összes egyéb határozatot közben karakter létrehozása .
3

Vásároljon a képességeidet . GURPS karakter használható négy alapvető attribútumok : erő ( amely meghatározza a leltár mérete és harci sérülés ) , ügyesség ( amely meghatározza a fizikai képességek ) , az intelligencia ( amely meghatározza a szellemi képességek ) , és az egészség ( amely meghatározza a képességét, hogy túlélje károk és fenntartani a különleges képességek , mint a varázslat ) . Karakterek GURPS kezdeni 10s minden kategóriában , ami egy normális emberi lény . A magasabb jobb, és emelni a tulajdonságokat költségek 10 vagy több pont minden további szinten.
4

Vegyél fel a kézügyesség , ha az épület egy harcos , az intelligencia , ha az épület egy misztikus . Növelje a megfelelő attribútum 15 . Ha megengedheti magának , hogy erre , még ennél is magasabb. Ne vásároljon fel az attribútum , amely nem illeszkedik a karakter típusát.
5

Döntse el , vagy , hogy nem vesz fel az erőt, egészséget . Ennyit a játék rendszer alapja az intelligencia és ügyesség , hogy az egészség és az erő másodlagos . De ha úgy érzi, meg kell , emelje fel erőt, egészséget , hogy nem nagyobb , mint 12 .
Hozzáadása on az előnyei
6

Válassz karaktert előnyeit , különleges képességekkel , hogy adja a karakter egy él . Fighters kell vásárolnia harci reflexek és a nagy fájdalom küszöb , amely lehetővé teszi, hogy megvédje magát könnyen , és hogy elkerüljék a súlyos büntetések harc közben , ha valaha is baja esik . Misztikusok kell vásárolnia előnnyel mágikus alkalmassági és pszichikai erő, amely lehetővé teszi, hogy természetfeletti képességekkel .
7

hogy más előnnyel fegyvermester ( ami jelentősen növeli az összes fegyver-alapú harci képességek ) , mesterlövész ( ami teszi halálosan pontosan lőfegyverek ) , és nehéz megölni ( ami akkor … nos , nehéz megölni .)
8

Kerülje a beszerzés nem harcias előnyöket , mint a vonzó megjelenés, a zenei tehetség és a vagyon . Előnyei , mint ezek ízt a játékot, de nem tesznek semmit a harc, amely a mi repedt karaktert kell maradnia összpontosít .
Ismerkedés Slick és készségek
9

Vegye meg karakter képességeit. Fighters kell vásárolni harci és túlélési képességeit. Misztikusok kell vásárolni varázslatok vagy pszichikai képességek . A felvásárlási ára készségek függően változik , hogy milyen nehéz azok megtanulni : egyszerű (például verekedés ), átlagos ( mint például a box ), vagy kemény ( például a Shaolin kung fu ) . Függetlenül attól, hogy nehezen , az ügyesség határozza meg az induló a fizikai képességek , míg az intelligencia határozza meg az induló mentális képességeit. Ha már felépítette a megfelelő stat , akkor olcsón kapni a magas szintű képzettséget .
10

vásárlás a legfontosabb képességek 16s vagy jobb . Amikor a készségek a GURPS játék, akkor végre a készség ellenőrzést gördülő három hatoldalú kockával . Ha dobsz a vagy a készség , hogy sikeres legyél , Ha nem, akkor nem. Az idő nagy részében a készség a 16 vagy a fentiek azt jelentik, garantált a siker .
11

vásárlás egyetlen gyakorlati varázslatok vagy pszichikai képességek létrehozásakor misztikus . Combat mágusok kell befektetni a tűz College of Magic , ami a legolcsóbb , leghatékonyabb út a pusztító varázslat által . Pszichiáterek be kell fektetniük a telekinézis , egyszerűen a legtöbb legyőzte képesség mind GURPS , amely lehetővé teszi, hogy repülni , pillanat nyak egy pillantást , és dobja kavicsok lövedék sebességgel.
12

Használd a magas harci képességek a játék során , hogy ki bármilyen más készség , hogy nem vásárolni. Például, ha nem vásárolja meg a tolvajkulcs készség ? Használd a nagy fegyvereket készség és lőni, hogy zárja le . Kell használni a nyilvános beszéd készség ? Húzza ki a fegyvert, és hagyja, hogy az beszél helyette.
Elhelyezés a ” Advantage ” a ” hátrányok ”
13

Válassz karaktert a hátrányokat. GURPS , ellentétben sok RPG , valóban jutalmazza meg extra karaktert pontokat létrehozása hibás karakterek problémákkal , mint a rossz indulat, nem eléggé vonzó, és a túlzott önbizalom . Az ötlet mögött az, hogy ez teszi érdekes karakterek és jobb szerepjáték, de hátránya hogy a powergamer óriási lehetőséget, hogy vissza a rendszerrel .
14

választása hátránya , hogy nem akadályozzák a karakter kézzelfogható módon — például a terméketlen hátránya alig befolyásolja a játék ( az ember azt remélem ! ) . Felváltva , válassza a hátrányai, amelyek valóban jól jöhet , mint a fény alvó . Végül, hogy hátránya , hogy te magad rendelkezik — ha te magad túlságosan kíváncsi , hogy a kíváncsi hátránya .
15

pontokat szerzett azáltal, hátránya, hogy vásárolni még több szinten a készségek és képességek akarsz. Ezután vegye be legyőzte karakter ki egy körre . Leverjék az ellenséget, láthatóvá válnak hajtott előtt , és hallani a siránkozása , hogy árva .

You must be logged in to post a comment.