Nintendo Jumper Pak Felhasználás

A Nintendo 64 -ben megjelent 1995-ben ; ez volt az első Nintendo konzol , amely képes teljesen háromdimenziós grafika. Jött a számtalan tartozék , beleértve a 4MB expanzió pak , amely lehetővé tette a jobb grafikus technológia bizonyos játékok . Anélkül, bővítése pak , azonban a jumper pak állt a helyén . Basics

jumper pak úgy néz ki, közel azonos a tágulási pak , és nem szolgál más funkciót , mint hogy szó szerint vegye fel a nyílásba , hogy a bővítés pak általában kitölteni . A bővítés pak nem engedni, amíg 1999-ben, négy évvel az első kiadás a rendszer, és volt még akkor csak egy opcionális kiegészítő — bár bizonyos játékok, mint a ” Donkey Kong 64 ” megkövetelte.

jelentősége

jumper pak szolgált, hogy töltse ki az aljzatok lenne felvett bővülése pak , amíg a felhasználó frissített . Szükséges volt , hogy megszüntesse a RAMBUS memória, ami nem lehetett futtatni a 4MB memória a rendszer volt, anélkül, hogy a terjeszkedés pak . A konzol nem játszani, anélkül, hogy akár a jumper pak vagy bővítése pak . Próbálok erre azt eredményezné, hogy az üres képernyőn.
Expansion

bővítés pak adta a rendszer 4 MB kiegészítő memóriával , így a konzol teljes a 8 MB . A pak felváltotta a jumper pak , és lehetővé tette játékok bővíteni a saját grafikus bátorság, valamint a nyitott további szintek és funkciók . Bizonyos játékok, beleértve a ” Perfect Dark , ” futott csökkentett megjelölése nélkül tágulási pak , míg mások , mint például a “The Legend of Zelda : Majora Mask , ” nem fut minden nélküle .
Telepítése

jumper pak és bővítése Paks egyaránt cserélték megnyitásával a fedelet , közel a front , a tetején a konzol . A piros címke jelzi majd a tetején a jumper pak . A jumper pak eltávolítása egy eltávolító eszközt, amelyet az N64 bővítése pak , vagy egy kanállal . Az expanziós pak ezután illeszkedik a nyílásba a jumper pak egykor felvett .

You must be logged in to post a comment.