Búvárkodás és úszás játékok

Szervezze néhány úszás és búvárkodás játékokat a gyermek & amp; rsquo , s mellett medence party annak érdekében, hogy mindenki szórakoztat és bekapcsolódnak . Úszás és búvárkodás játékok általában tervezték középhaladó és haladó úszók , akik kényelmes búvárkodás és úszás a mélyvízbe a medence . Mielőtt bármilyen játékot , értékeli az összes résztvevő & amp; # 039 ; képességeit. Steal the Bottle : Matton

játszani, akkor & amp; rsquo szüksége lesz elég gyermekek két csapat legalább két játékos. Töltse ki az üres két literes palack a medence vízzel és tetejébe szorosan . Ellenőrizze, hogy a címke levált , hogy ez nehezebb észrevenni . Set székek mindkét végén a medencét , hogy jár a célokat. Minden csapat vonalak fel az oldalán a medence , és a csapat tagjai csukja be a szemét . A játékvezető dobja a palackot a központ a medence , és kiabál , & amp; ldquo; Go . & Amp; rdquo; A csapatoknak meg kell merülni, és letölteni az üveget, és megpróbálja folytatni azt a másik csapat & amp; rsquo , s cél . Egy pont jár a csapatnak , hogy megkapja a palackot a székre . Játék indul újra és csapatok visszatérnek a saját oldalán , hogy várja a játékvezető .
Diving PIG

utánozva a klasszikus kosárlabda játék , búvárkodás PIG igényel a gyerekek , hogy kövesse , amit a vezető igen. A gyerekeknek meg kell sorakoznak a trambulinról , és nézni az első ember & amp; rsquo , s tevékenységek és hangok. Akkor minden követőinek kell pontosan utánozzák . Ha a másolat megfelelő , nincs büntetés , de ha követői hibát , keresnek levelet & amp; ldquo; P. & amp; rdquo; Ezután a következő személy sorban lesz a vezér . A játék addig folytatódik , amíg az összes , de egy személy megszerezte az összes levelet , hogy pontosan & amp; ldquo; PIG . & Amp; rdquo; Annak érdekében, hogy a játék tisztességes és tele van változatos , a játékosok csak egy meghatározott merülés egyszer egy játék.
Boss

A & amp; ldquo; főnök & amp; rdquo; ül az egyik oldalon a mélyvízbe , míg a & amp; ldquo; alkalmazottak & amp; rdquo; sorakoznak a másik oldalon . A főnök számít ki , & amp; ldquo , 1 , 2, 3 , & amp; rdquo; és a munkavállalók kell ugrani a vízbe . Míg a munkavállalók a levegőben , a főnök kiált bármelyik & amp; ldquo; Jump & amp; rdquo; vagy & amp; ldquo; Dive . & amp; rdquo; A dolgozók meg kell próbálni , hogy engedelmeskedjenek , miközben levegőben . A játékosok, hogy hibázik kell ülni , amíg csak egy ember maradt , aki akkor lesz az új főnök .
Cápák és Minnows

Az egyik játékos a cápa , és áll az egyik oldalon , a medence. A promelas sorakoznak a másik oldalon . A & quot; Menj , & quot; mindenki ugrik a medencébe . A cápa kell próbálnia címkézni egyik minnows , aki megpróbálja elérni a másik oldalán a medence. A játékosok úszni , csavar és merülés , hogy távol marad a cápa , és érintse meg az oldalán a medence , ami a biztonságos zóna . Az a játékos, aki a megjelölt első lesz az új cápa .

You must be logged in to post a comment.