Elektronikus Dartboard játékok

szerint szerző James Masters című cikkében : “A History of Darts és egyéb hasznos információkat ,” az első utalás a játék a darts megjelenik két folyóirat kelt 1819 . Nevezik Puff és Dart , a játék szükséges játékosok egy blowpipe a tűz a nyíl egy cél koncentrikus gyűrűk . A játék a darts fejlődött jelentősen, mivel ez a korai verziója , és most már több változata a játék létezik. Elektronikus darts biztosítják a játékosok egy könnyen használható rendszer pontozási különböző dart játék . ” 301″

” 301 ” minden játékos kezdi a játékot 301 ponttal , és a tárgy a játék a játékosok , hogy alacsonyabb pontszámot 0-ra. Minden szám egy játékos eléri , hogy a teljes levonják a teljes pontszámot. Például, ha egy játékos üt egy kettős 20 , egy 17 és egy 2 , összesen 59 pontot eltávolítjuk tőle teljes pontszámot. Ahhoz, hogy megnyerjük a játékot, a játékos pontszáma el kell érnie , hogy pontosan 0-ra. Tehát, ha egy játékos 17 pont maradt , meg kell megüt egy 17 , vagy két- három szám , amely egyenlő 17 , nyerni . Ha a játékos több mint 17 pontot egy kerek, a pontszám visszaállítja a 17 .
“Cricket ”

ellentétben a ” 301 ” tárgya ” Cricket ” az , hogy egy játékos több pontot, mint az ellenfél . Pontozás a játék elérni üti a számok 15 és 20 , a bika-szemmel . Ha egy játékos megüt egy számot, vagy bika-szemmel háromszor , elkezd pontokat minden egyes alkalommal, amikor eléri ezt a számot később vagy pontszámok másik bika-szemmel . A játékos továbbra is gólt egy számot, vagy bika-szemmel , amíg az ellenfél üt , hogy ugyanazt a számot háromszor maga vagy pontszámok három bika- szemmel . Ezen a ponton , hogy része a tábla akkor ” zárt “, és senki sem szerez be ezt a szakaszt már. Ha az összes számot , és a bika- szemmel már ” zárt “, a játékos a legmagasabb pontszámot nyer .
“Big Six”

Hasonló a kosárlabda játék “Ló “, ” Big Six” megköveteli a játékosok , hogy elérje ugyanazt a helyet a céltábla , mint az ellenfél nem . A játék kezdete előtt , a játékosok meg kell állapodniuk , hogy hány “él” minden játékos megkapja során a játék. Miután a számát “él ” már megállapodott , 1. játékos kell találnia egy hat , nem pedig dupla vagy tripla pontszám , az egyik az első három darts. Ha a játékos nem a hit egyetlen hat , hogy elveszíti az egyik az életüket. Ha a játékos sikeresen eltalálja egy hat , a következő dart dobott határozza meg, amely számos ellenfele kell találnia a következő körben . A játék akkor ér véget , amikor az egyik játékos elveszti az ő “él “.
” Killer ”

Minden játékos kezdi a játékot dobtak a nyíl minden számot a táblán . Bármelyik szám egy játékos eléri válik a hozzárendelt szám az egész a többi a játék , és nincs két játékos is ugyanannyi . Miután minden játékosnak megvan a hozzárendelt szám a játék elején . A játékos elsődleges célja , ha a játék elején , hogy elérje a két szegmens a számát. Miután ez megtörtént, a játékos lesz a ” gyilkos “. A ” gyilkos” megszünteti egyik ellenfele “él “, ami szám között 6-14 attól függően, hogy mit egyeztetett előtt a játékot , az ütő a hozzárendelt szám . A játékosok felváltva dobtak három, darts egyenként a fórumon , és az utolsó játékos, “élet ” fennmaradó nyer .

You must be logged in to post a comment.