AOM : The Titans forgatókönyv szerkesztő tippek

“Age of Mythology : Titans , ” más néven ” AOM : Titans , ” egy kiegészítő csomag az ” Age of Mythology , ” a játék által létrehozott Ensemble Studios , az azonos alkotója ” Age of birodalmak ” és ” Age of Kings . ” Ez stratégiai játék , hogy a gödrök az ősi civilizációk és az ő isteneik egymás ellen könyörtelen konfliktus. A játék tartalmaz egy forgatókönyv -szerkesztő , amely lehetővé teszi a játékosoknak , hogy saját térképeket . Tanuljon más térképek : Matton

Lehet, hogy nehezen talált ihletet a térképeket , vagy úgy érzik, hogy nem érik el bizonyos területeken . Ebben az esetben , nézd meg más térképeket . Lehet, hogy valami más személy térképet , hogy szeretne venni a saját . Talán észrevetted, hogy a többi ember közé érdekes funkciók, mint a telek csavarják és egyedi táj , hogy a térképeket . Merítve más térképek rendben , amíg a térkép nem a közeli példányt .
Használni egyensúlyt

A játékosok csalódott térképek túl nehéz. Tegyen meg mindent a hatalom, hogy a térképet fair. Ugyanakkor , térképeket nem lehet olyan egyszerű, hogy a többi játékos nem vitatta . Ahhoz, hogy hozzon létre egy jó játék egyensúlyát , tegyen hatékony épületek mentén csomópontoknál . Emellett van egy kiegyensúlyozott különböző egységek . Például , ha adsz egy játékos több lovasság , megadja a másik csapat gyalogos egységek ellenük. Azonban ugyanakkor , hogy a második játékos egy tisztességes számos íjász , így az első játékos lovasság valamit támadni .
Használata triggerek megfelelően : Matton

váltja ki hozzá egy egyedi szempont , hogy minden forgatókönyv térképet . Triggerek alapvetően in- game események okozta intézkedések egy emberi játékos . Például , meg tudná mozgatni a falu közelében egy barlangban. A játék felismeri a tevékenységét, és válaszol. Közös válasz kiváltó tartalmazza a megjelenítését a szöveg, a mozgás az egyes katonák és a szabad létrehozása hatalmas mitikus egységek . Tartalmazzák kiváltó bőségesen . Azonban nem azt a hibát , beleértve a túl sok kiváltó ; ez lehet, hogy a játék úgy tűnik, zsúfolt .
Test térképek : Matton

Miután befejezte a térképet , kipróbálni. Egységnek meg kell mozgatni a térképet szabadon . Győződjön meg arról is , hogy a kiváltó működnek megfelelően. Gyakran előfordul, hogy egy egyszerű hiba tetted okozhat kiváltja cselekedni kedvezőtlenül . Ellenőrizze, hogy a játék megnyerhető . Ha nem tudod legyőzni a térképet, nem valószínű, hogy a többi játékos is , különös tekintettel arra, tudja, hogy térképet , mint a hátán a kezét. Nyilvánvaló, hogy ha bármilyen hibát térképek találhatók , azonnal kijavítani.

You must be logged in to post a comment.