Hogyan készítsünk szintek FPS Creator X10

FPS Creator X10 videojáték- készítő szoftver által létrehozott Game Alkotók Kft. A szoftver létrehozásához használt egyedi első személyű lövöldözős videojátékok szinten. Szintek segítségével létrehozott szegmensek és szervezetek, amelyek létrehozásához használt a szobák , folyosók és karakterek . Utasítások
1

nyílt FPS Creator X10.
2.

Kattintson a “Fájl “, majd a “Beállítások” , hogy nyissa meg a szerkesztési beállítások ablakban. Válassza ki a preferencia Shadows , effektek , textúra minőség és az egyjátékos vagy többjátékos . Kattintson az “OK ” gombot a folytatáshoz .
3

Kattintson a ” Library” majd a ” szegmensek. ”
4.

kattintson a ” Rooms ” elérni a könyvtárat tartalmazó fájlok room szegmensben. A szegmensek közé tartozik a különböző falak , folyosók és háttérrel .
5

Válasszon ki egy szobát szegmenst kezdeni építeni a szintet.
6

bal egérgombbal kattintson az ablak kezdődik hozzátéve, szoba . Tartsa a bal egérgombot, és húzza az egeret , hogy több terem szegmens együtt lényegében ami egy nagyobb szoba .
7

Kattintson a “Falak ” található gomb az eszköztáron . Kattintson a bal egérgombbal , és húzza az egeret a szobában szegmensben létrehozásának megkezdéséhez falak a szinten.
8

Ismételje meg az 5. , 6. és 7. , hogy készítse el az alapvető szintű tervezés.
9

Nyomja meg az ” F” eléréséhez a padlóra menüt. Válassza ki a textúra a padló a szinten.
10

Kattintson a ” festék fal szegmensek” található gomb az eszköztáron . Válassza ki a textúra festeni a falakat a szintet.
11

Kattintson az “Új hozzáadása Entity ” , hogy nyissa meg az Entity Könyvtár. Szervezetek olyanok, mint asztalok, székek és egyéb alapvető objektumokat a szintet.
12

Válassza ki , hogy az egység hozzá a szintre . Bal kattintson bármelyik szobában , hogy adjunk a szervezet erre a helyre. Ismételje meg ezt a folyamatot minden entitások szeretne a szinten.

You must be logged in to post a comment.