Áttekintése, a Level Szőnyegek és Kisses a LittleBigPlanet a PSP

A puzzle platform játék, a PlayStation Portable , ” LittleBigPlanet ” egy teljesen testreszabható kis Sackboy vagy Sackgirl karakter feltárása számos fantáziadús környezetben, beleértve a felhasználó által létrehozott szintek . A játékban Sackboy megpróbálja összegyűjteni az összes ” LittleBigPlanet ” alkotók egy hatalmas karnevál. Útközben meg kell befejezni feladatokat, mint a juhait , húz egy majom fogai , sőt elől lézerek , miközben gyűjtése pont buborékok és rejtett díjak . A játék Bazaar világában tartalmazza a szintet Szőnyegek and Kisses , ami felvet néhány egyedülálló kihívások . Első Szőnyeg

Szőnyegek és Kisses tartalmaz egy perzsa téma, a Sackboy karakter képes utazni repülő szőnyeg . Ha a szint nyit , séta balra, és vidd a nyitott rés rá a repülő szőnyeg . Ride a szőnyegen hagyta , és gyűjtsük össze a rendelkezésre álló pontot buborék előtt lebegő le, és továbbra is maradt több égő tüzet. Fly balra , amennyire csak lehet, amíg el nem éri a zsákutca. Float fel, majd leugrik a szőnyegre, és nyílt rés , leszállás újra szilárd talajon .
Első lámpa

Leszállás után az első szőnyegre, menj jobbra majd lovagolni a lift fel a toronyba, hogy jelennek meg a felső szinten . Gyűjtsd össze egy másik pontot buborék , majd vidd vissza oda, ahol leparkolta a szőnyegen. Állj a híd felett a szőnyegen, és majd helyezzük egy dzsinn, lámpa, matrica a lámpa jel a feje fölé , hogy hozzáférjen a téma Bear Emporium a finom kelmék . Séta balra, sztrájk a gong , majd séta vissza az Emporium jel, és ugorj fel a két platform , hogy megragad a lógó láncot. Húzza a láncot a földre , hogy nyissa meg a kaput , és át a következő területre .
Második lámpa

Mozgás balra, majd ugorj fel a két lépést , hogy megragad egy lógó láncot . Húzza a lánc nyit a csapóajtót felette , hogy a csepp egy pont buborék, és a másik szellemet lámpa jel ; alkalmazni egy másik szellemet matricát a jel , majd gyorsan fut jobbra. Pattanj fel az újonnan létrehozott platformok , majd ugorj rá a fonó szőnyeg tekercs .
Third Lamp

Ride a forgó szőnyegek , és jobbra, amíg el nem éri a következő leszállás . Ugorj ki a szőnyeget , majd húzza le a lógó láncot , hogy csepp egy dzsinn jel, amely előírja, hogy a harmadik dzsinn matrica. Elhelyezése a harmadik matrica lámpa teremt további platformokon. A lógó lánc swing át az új platformokon . Ride egy forgó szőnyeg balra , leugranak a nyílt partra , hogy megragad egy pontot buborék .
Fourth Lamp

ugrik vissza a forgó szőnyegek és feljebb , jobbra, majd vissza balra. Ugorj fel egy leszállás egy óriás macska feje kilóg a kosár . Ugorj le a macska fejét , hogy húzza egy lógó láncot , és felfedi a negyedik szellemet lámpa . Helyezze a másik lámpa matrica , majd ugorj át az új platformokon át a leszállás a jobb oldalon. Sztrájk a gong , hogy mentse a haladást , és írja be a palotába.
Fifth Lamp

Dobd rá a második repülő szőnyegen , majd lovagolni le és jobbra . Kerülje a tüskés falak, cserepek ömlött a tűz , és az alkalmi robot palota őr. Ne állj jobbra, amíg meg nem találja a ötödik lámpa matrica kapcsolót. Helyezze az ötödik matricát , majd ugorj át az új platformokon . Folytatás előre a jobb , az ellenőrző pontot, és a lámpa , hogy törölje a szinten .

You must be logged in to post a comment.