Hogyan viselkedni Megment Sarah a Star Ocean: The Last Hope

A Asmodeus kultusz elrabolja Sarah a szerepjáték “Star Ocean : The Last Hope ” játékosnak meg kell navigálni a dungeon úgynevezett Purgatorium megmenteni azzal, hogy legyőzte Tamiel , a főnök a labirintusból . Mentéséhez Sarah, a játékosnak kell foglalkozni a dungeon a sok rejtvények, amelyek a világítás fáklyák a megfelelő sorrendben . Továbbá , a játékosok kell lebontani az árnyékos akadályokat az utat , amely megköveteli birtokában a fény Ring , hogy a játékosok beszerezni küzd Purgadorium Guardian Beast . Utasítások
Első Basement
1

Menj északra felé a fáklyát a sarokban . Gyújtsd meg a fáklyát , hogy nyissa meg a folyosón , és végig a folyosón, hogy levisz az első pincébe .
2

Utazás keletre találni baltával hadonászó szobrot fáklyákkal körülvett . Gyújtsd meg a fáklyát szemben a fejszét , ami a szobor , hogy kapcsolja be , és szembe egy másik kivilágítatlan fáklya ; könnyű azt a fáklyát , hogy a szobor pedig újra. Folytatás világítás a fáklyák a szobor balta néz , amíg az összes fáklya világít .
3

Menj át az ajtón , hogy a három fáklyák és egy szobor. Ismételje meg a folyamatot , amivel fény a fáklyákat a 2. lépésben megnyitni egy korábban bezárt ajtó a szobában. Menj át az újonnan megnyílt folyosón.
4

Utazás keletre találni még két szobor , ahol a tengely mindkét pont a fáklyát a sarokban ; gyújtsd meg a fáklyát . Folytatás világítás a fáklyák a tengelyek pont , megtakarítás a fáklyát a központban utolsó .
5

Menj északra és harc a Guardian Szörnyeteg. Megkapja a fény Ring , miután legyőzte a Guardian Szörnyeteg. Használja a Darkness , tűz, villám és Vízügyi támadások foglalkozni nagyobb kárt a fenevadat .
6

Utazás délre , és megteszi a lépcsőn a második pincébe .
Second Basement

7

Gyújtsd meg a kilenc fáklyákat a szobában a megfelelő sorrendben . A fáklya , hogy meg kell világítani a következő mindig a fáklyát , hogy a tengelyek tartozó szobrok néznek .
8

Utazás keletre a déli kijárat . A világító gyűrű átjutni a shadow gáton . Folytassa kelet felé , amíg el nem éri egy másik szobor fáklya szoba .
9

fény északnyugati legfelső fáklyát. Ezen a ponton , a szobor fordul , mint a korábbi szobrok, de ez mutatja a világítás érdekében, hogy valamennyi a fáklyák , ha nem csak fordult minden egyes alkalommal, amikor a fény is . Megjegyzik a rend és a fény a fáklyákat . Világítás Ezek fáklyák nyit egy újabb ajtót a szobában.
10

Utazás az újonnan megnyílt ajtót az északi oldalon a szoba és a fej maradt . Töltse fel a Fény Ring az út mentén . A jelenet játszik .
Third Basement
11

Gyújtsd meg a fáklyát a szobor mutat , mint az előző fáklya rejtvényeket. Azonban az adott puzzle jön egy csavar : néhány, a fáklyák ebben a teremben már világít , amikor belép . A fáklyák , amelyek már világít célja, hogy hamis ki . Amikor a szobor mutat egy ilyen fáklyák, menj be a folyosóra a szobán kívül csak kívülről a falat , hogy a szobor mutat , hogy talál egy kivilágítatlan fáklya a folyosón ; könnyű ezeket a fáklyákat befejezni a puzzle. Ahogy a fény fáklyák, a víz a szobában alábbhagy , felfedve egy alacsonyabb szinten .
12

Utazás le a lépcsőn az alsó szinten a szoba , és mentse a haladást a pontot menteni . < Br >
13

Harcolj a főnök a Purgatorium , Tamiel . Elkezdesz harcok két Tamiel a társak , akik Sydonaist ellenségek. Küzdelem a sidekicks alapvető fizikai támadások , amíg el nem esik . Miután legyőzte a sidekicks , harc Tamiel , aki megidézi további Sydonaists a harcot. Használja él , hogy összpontosítson a csatlósai az ő hatalmas támadásokat , míg a többi párt foglalkozik Tamiel . Miután a csatlósai le , elsősorban mindenki a fő főnök . Használja a víz és a Thunder támadások őt, mint ő gyenge ellen ezek az elemek . Tartsa a párt egészségügyi mutat fel italokat és gyógyító varázslatokat így túlélni Tamiel a gerenda támadást. Továbbá, próbáljuk meg a karakter távol Tamiel mikor kezdi használja a gerendák .
14

Mentő Sarah , és lépjen ki a Purgatorium miután legyőzte Tamiel . Sarah csatlakozik a párt , miután visszatér a Calnus .

You must be logged in to post a comment.