Hogyan lehet , hogy a víz Lakás Minecraft

In Markus ” Notch ” Persson független sandbox játék , ” Minecraft ” játékos használja gyűjtött forrás blokkokat , hogy módosítsa a játék táj . Folyadékok ” Minecraft ” flow kiszámítható minták , ha a játékos helyezze őket a terep , amely lehetővé teszi az építési tavak , vízesések , öntözőrendszerek , sőt ellenséges csapdák . Ha egy játékos egy blokkot a víz , csak a kezdeti ” forrás ” blokk marad még vagy ” sima “, míg a duplikált blokkok egy mozgó, folyó – szerű megjelenés. Mivel a ” Minecraft ” víz másolatok maga szerint megfigyelhető mintázatok , a játékosok stratégiai helyen forrás blokkokat létrehozni szervek lapos , mozdulatlan víz . Utasítások
1

Nyomja meg a ” I” nyitni a leltárt , és felszerelni a vödör . Ha nincs vödör a leltár , menj a ravaszkodó padra , és helyezze a vas rúd , négyzet egy, három és öt a ravaszkodó rács . Kattintson és húzza a vödröt a ravaszkodó kimenet dobozt a leltár , hogy befejezze a ravaszkodó folyamat .
2

Keresse meg a második vízforrás , eltekintve a víztest próbált lelapul . Kattintson a jobb gombbal a vizesblokk , hogy töltse ki a vödör vízzel . Séta a második víztömeg , és tegyük a blokk az egyik élek .
3

Vissza az első víz forrás , és vegye fel egy másik blokkot a víz a vödör . Menj vissza a cél víztömeg , és tegyük a blokk egy négyzet távol az első blokk. Rendezzük a forrás blokk egy rács elrendezés váltakozó forrás blokkok és az ismétlődő ” áramló ” blokkokat. Ha a forrás blokkok határán folyó blokkok legalább két oldalán , az áramlás leáll , így a felület sima megjelenést.
4

Folytatás , hogy töltse ki a rács , amíg nincs több áramló terek a cél szervezetben a víz .

You must be logged in to post a comment.