Hogyan készítsünk egy cápa Little Big Planet

LittleBigPlanet egy játék által létrehozott brit székhelyű stúdió, a Media Molecule . LittleBigPlanet ad a játékosnak végtelen mennyiségű eszközök a lejátszó a tervezés szintjén , mini- játékokat , sőt esetleg az egész játék , hogy mások is élvezik . Mielőtt bármelyik játékos kezdi , hogy a remekmű , akkor először meg kell értenie , hogy milyen alkatrészeket kell tervezni azokat észbontó alkotásait. Egyes szinten szükség lehet az állatok vagy robotok , vagy esetleg ha tervezése egy víz alatti szinten , egy cápa növeli a valóság a tengeri világot. Utasítások
1

Access ” MyMoon ” a Pod számítógépet . Közvetlenül a meccs után be van kapcsolva, a karakter belül a pod és előtt áll a Pod Computer . Használja a kurzort , hogy kattintson a ” MyMoon ” megnyomásával az X gombot.
2.

Válassza ki a krátert , amit szeretne építeni egy szinten . Mindegyik kráter olyan terület , ahol a szintek tárolható későbbi lejátszás vagy fejlődését. Minden kráter lehet kiválasztani , azáltal, hogy a kurzort , majd nyomja meg a X gombot. Minden kráterek azonosak , függetlenül a vizuális méretét. Ha már az épület a szintet , hogy szüksége van egy cápa csak válassza ki a szintet hozunk létre.
3

elkezdik építeni a cápa a kijelölt szintet . Először is meg kell nyomnia téren elérni a Pop -it menüt , majd válassza ki a ” nyalánkságok Bag” az X gombot.
4

Navigáljon az anyagok oldalon , amíg a ” nyalánkságok Bag” , és válassza ki az anyagot használni kívánt építeni a cápa . Sok különböző típusú anyag áll rendelkezésre , de ne anyagok, mint a fény és a sötét anyag , mivel helyhez kötött, és nem fog működni céljából egy cápa .
5

Menjen a “Válassza Alak ” menüt, majd keresse meg a forma az úgynevezett” keskeny Ellipse ” . Válassza ki a ” keskeny Ellipse “, majd bontsa ki a gomb a jobb joystick , amíg el nem éri a kívánt méretet . Ez lesz a test , a cápa .
6

nyomja meg a kört , hogy menjen vissza a “Choose alakzat” menüt , és válassza ki a ” derékszögű háromszög ” . Ez szolgál majd mind a függőleges vezérsík , és hátúszó a cápa . Kiválasztása után a forma , méretének növelése úgy, hogy a mérleg a cápa . Ezután folytassa mozgatni a hátsó a cápa , és forgassa el a jobb joystick , amíg egy megfelelő szögben a függőleges vezérsík . Nyomjuk meg az X helyezze a függőleges vezérsík a cápa , győződjön meg róla, hogy ugyanabban a rétegben , mint a test , a cápa .
7

azonos alakú a beállításokat , hogy több a cápa . Ugyanazzal a háromszög darabot , míg az ugyanabban a rétegben , mint a test , a cápa , navigálni a darabot , hogy a tetején a test , így csak a felső fele a háromszög úgy tűnik, hogy kilóg . Helyezze a háromszög ezen a helyen , és az alapvető formája a cápa teljes lesz.
8

Díszítsd a cápa , mint szeretné. Ahhoz, hogy egy reálisabb cápa egy szürke matrica , amely bővítette teljesen. Itt található mindenféle matricák a ” matricák ” része a Pop -It menüben. Válassza ki a kiválasztott matricát a X gombot. Mozgás a részét a cápa szeretné fedezni . Forgassa el a jobb joystick , amíg egy megfelelő szögben , majd nyomja meg az X ragasszák fel a cápa .

You must be logged in to post a comment.