Hogyan készítsünk egy 3D PC játék

PC játékok 3D-s elemek szimulálni az utat az emberi szem lát . Arra hivatkoznak, kódkönyvtárakat , amelynek feladatait átalakítani , és megjeleníti a virtuális tárgyak 3D- térben. Létrehozása 3D-s játék a PC támaszkodik, programozás , amely felhívja a következő kódot a könyvtárak , amelyek közül sok a szabadon hozzáférhető . Bár ez lehet , hogy egy 3D-s játék a semmiből olvasva oktató , akkor is megtudhatja, hogyan tényleges játékok készülnek tanulmányozásával a forráskódot. Hogy 3 – D PC-s játékok ad teljes ellenőrzése alatt a környezet , karakter és egyéb elemek a játék . Utasítások
1

Játssz egy nyílt forráskódú játék, mint Scrabble3D vagy FreeOrion , akkor töltse le a forráskódot. Az oldalon letöltött futtatható játék lesz egy link a zip , tar és más archív fájlt tartja a játék forrás fájlokat .
2

Bontsa ki a játék egyes forrás fájlokat a letöltött archív fájlt . Olvassa el archiváló program felhasználói kézikönyv részletes utasításokat kitermelés .
3

Nyissa bármilyen szövegszerkesztő , majd töltse bele az egyik forrás fájlok kibontásakor. Válassz egy fájlt, amelynek neve egyértelműen elmagyarázza, hogy a fájl funkcióit nem. Például GameBoardManagement.c vagy PlayerAttributes.java jó jelöltek .
4

Olvassa el minden sort a forrás fájlban , beleértve az összes hozzászólás . Comments gyakran megjelennek után pontosvessző , meg a szintaxist és helyesírás rendszeres beszéd , és zárójelbe karakter , mint a ” /* ” vagy ” ” ” . Írása forráskód magyarázó megjegyzéseket az állítások érted . Ismételje meg ezt a lépést a többi forrás fájlokat .
5

Fordítsd le a 3- D játék forráskódját egy ingyenes készlet készült a nyelv a játék forráskódját íródott . Például , hogy a Java fejlesztés készlet Java-játékok és a GCC fordító játékok írt C vagy C ++ kódot. Olvassa el a készlet dokumentációjában részletes utasításokat összeállítására .
6

, hogy a változás az egyik forrás karakterlánc vagy numerikus állandók nyilatkozatot érti . Például , változtassa meg a 50 100 a következő megállapítás: ” ha a harcos [i ] .hasGold majd harcos [i] .points + = 50; ” .
7

lefordítjuk és futtatjuk a módosított játék . Ha a változás, amit tett , nem működik , ahogy az várható volt, vegye figyelembe ezt a forráskód megjegyzés változtassa másik állandó . Hogy kis változások , hogy a forrás ellenőrzi a megértést a játék .

You must be logged in to post a comment.