Hogyan készítsünk saját HEROSCAPE Történet

” HEROSCAPE ” egy bővíthető körökre osztott háborús játék, amely egymásba cserép darabok és miniatűr figurák . Mivel a játék magában foglalja a karakterek különböző időszakokban , valamint fiktív univerzumok , hogy néha nehéz létrehozni egy koherens történet, hogy hozná a harcosok ugyanazon a csatatéren . Mindazonáltal , amire szüksége van egy kis fantázia és néhány kreatív forgatókönyv szabályokat össze egy eredeti ” HEROSCAPE ” storyline.Things amire szüksége van
HEROSCAPE játék meg
HEROSCAPE karakter
Players

Show More utasítások
1

Hozzon létre egy olyan forgatókönyvet , amely magában foglalja a beállítást, és magában foglalja a legalább két szembenálló fél . Például , hozz létre egy interdimenzionális gladiátor – típusú forgatókönyv, amely számos karakter különböző világok elfogták és elhelyezni a Colosseum – stílusú arénában a tánc a gazdag és hatalmas császár az ellen harcoló csapatok a fegyveres őrök .

2

bele forgatókönyv szabályokat. A leggyakoribb forgatókönyv szabály az, hogy egyszerűen megszünteti a szembenálló erő, de lehet módosítani ezt a szabályt , kiegészítve azt egy határidőt , vagy pedig határt. Egyéb esetben a szabályok capture the flag , megmenteni a túszt , védi a király és biztosítsa a helyét .
3.

válassza ki a játékosok száma . A legtöbb játék a ” HEROSCAPE ” tervezték 2-4 játékos. Azonban, ha van egy csomó idő, a tér , és a játék darabjai , akkor is több játékos .
4

választása karakter mindkét oldalon. Lehet, hogy korlátozásokat , hogy milyen típusú karaktert kell használni a történet . Például egy gladiátor – típusú forgatókönyv , akkor érdemes szigorúan használni karakterek a ” római légió ” beállítása vagy a ” gladiátorokat és minőségben ” készlet. Ez is egy jó ötlet, hogy többek között pont korlátozásokat hadseregek úgy, hogy a játékosok egyenlő esélye van a győzelemre .
5

Építsd a csatatér . ” HEROSCAPE ” használ, játék, csempe , amely lehetővé teszi , hogy testre a csatatér befogadására szinte minden forgatókönyv tetszik. Próbáld ki, hogy egy csatatér , amely képviseli a beállítást a történet . A gladiátor történet , például , valószínűleg sor kerül egy arénában a magas falak és a sok nyitott tér . A méret a csatatér kell meghatározni a játékosok száma és mérete minden játékos seregének .
6

Játszd a játékot, és a csata az ellenfél ( ek ), hogy meghatározzák a kimenetele a ” HEROSCAPE ” történet .

You must be logged in to post a comment.