Mi a Rumble Pack a Nintindo 64?

A Nintendo 64 játékkonzol adták 1996-ban volt az utolsó a vállalat kazetta – alapú gépek . Ez volt a közvetlen elődje a GameCube konzol , amely megjelent 2001-ben. A Nintendo 64 , más néven az N64 , jött egy ergonomikus kialakítású játékvezérlő , amely támogatja a Rumble Pack tartozék , amit arra terveztek , hogy egy fizikai érzés, hogy kiegészítve a képernyőn megjelenő akció a videojáték . Most a gyűjtők tétel , az N64 volt a vállalat első 64 bites , 3- D játékkonzol és előkészítette az utat a Wii konzol . Rumble Pack

Nintendo 64 Rumble Pack tartozék dugók a hátsó a játékvezérlő , és az első olyan hazai videojáték-vezérlő tartozék , hogy a video – game kapcsolatos fizikai visszajelzést. Alapján a képernyőn megjelenő cselekvés, a Rumble Pack termel különböző mértékű rezgések , fokozza a játékos tapasztalata .
Evolution

A fejlesztés a GameCube konzol Nintendo megtartotta a Rumble Pack szolgáltatást, de épített be a GameCube a vezérlő. Ez a lépés megakadályozta a játékosok a szüksége, hogy megvásárolja a funkció tartozékként , de ha meghibásodott , vagy eltört , egy teljesen új vezérlő volt szükség , hogy a készülék dübörgő újra. Amikor megjelent a Wii játékkonzol 2006-ban , a Nintendo forradalmasította a játékosok kölcsönhatásba video játékok tervezése mozgás -alapú vezérlőt is tartalmaz az alapvető elemei a Rumble Pack technológia .
műszaki

Nintendo 64 játékkonzol jött 4MB RAM, bővíthető 36 MB , és megjeleníti több mint 16 millió szín, 640 x 480 pixel felbontással . A konzol 94 MHz-es 64 bites R4300i RISC processzort működtethető 64 adatútvonalak , és kiegészítve egy másodlagos 63 MHz-es 64 bites RISC társprocesszora , hogy ellenőrizte a készülék grafika. Végül , Nintendo Rumble csomagok kerültek csomagolásban árulnak , amely tartalmazta a memóriakártyát , hogy amennyiben a gépet bővített memória a Rumble Pack kapcsolata .
N64 Történet

Ismert kezdetben ” Project Reality , ” Nintendo és partnere , a Silicon Graphics , elkezdett dolgozni a Nintendo 64 konzol 1993-ban. a 64 bites rendszer, a N64 várhatóan outsell és jobban teljesítenek, mint a versenytársak , amelyek csak a termelő 32 bites rendszerek az idő . 1994-re a konzol munkacíme változott Ultra 64 és a Nintendo bejelentette, hogy lenne a 100 megabites patronok a játék helyett a CD-k, melyek a versenytársak már elkezdte használni . Nintendo védte ezt a lépést , kiemelve, hogy a CD- alapú játékokat szükséges betöltése hosszabb időt , mint a kazetta – alapú játékok és a CD-k kevésbé praktikus. Sok szoftverfejlesztők elfordult a projekt , így a Nintendo az egyetlen engedélyes az N64 játékok. A konzol megjelenése 1996-ban , a név változott, hogy a jelenlegi kijelölését , és végül eladott több mint 30 millió darabot világszerte .

You must be logged in to post a comment.