Hogyan lehet a Sapphire a Pokemon Fire Red

Bár a Pokémon FireRed verzió nagyrészt egyenes remake az eredeti Pokémon Red verzió , ez nem nyújt számos új funkciók, mint például a hosszú Sevii szigeteken küldetést. Ön képes lesz arra , hogy tárja fel a Sevii -szigeteken , miután legyőzte a nyolc tornaterem vezetők és az elit négy . Ennek része a küldetést akkor meg kell találni a rubin és zafír , fontos elem, hogy töltse ki a Pokémon Hálózati készülék található az egyik szigeten . Megtalálja a zafír a Six Island visszatérés után a rubin , hogy egy Island.Things amire szüksége van
Pokémon a Fly képes
Pokémon a Cut képes

Show More utasítások

1

Fej Hat Island . Séta a jobb , a múlt a Pokémon Center és a Poke Mart , amíg el nem éri egy sor lépcsőn . Menj le a lépcsőn, és tovább délre .
2

Folytassa délre a füves területen, amíg el nem éri a második lépcső . Menj fel a lépcsőn, majd délnek és le egy harmadik lépcső . Vezetője elhagyta a füves területen, és kövesd az utat , mert hurkok le . Kitérő az első lépcső látod , és menj fel a második .
3

Kövesse ezt az utat , mert hurkok fel , jobbra , majd le újra . Majd meglátod, egy barlang víz veszi körül, egy acél ajtó blokkoló bejárata . Használjon Pokémon a Cut képesség, hogy nyissa ki az ajtót .
4

Olvassa el a tablettát , a szoba közepén , és vidd le a megfelelő lyukba , hogy elérjük a következő szoba ( minden szobában négy lyuk ) . Ismételjük ezt a folyamatot háromszor , és akkor eléri a zafír szobában. Vegye ki a zafír , majd nézni a vágott jelenet , mint a Rakéta csapat tagja, belép , és ellopja tőled.
5

kilép a barlangból , és használja a Pokémon és a Fly képes visszatérni Hat Island . Komppal Öt Island . A jelszavak ” Goldeen kell be ” és az “igen , nah , Chansey ” , hogy adja meg a Rocket Warehouse .
6

lépés a felső sor nyíl – padló – lapok balra , és várjon, amíg a karakter szállítják át a képernyőn .
7

lépés a sor nyíl – padló – lapok , hogy a jogot, hogy a zip a képernyő felső részén . A készlet csempe a jogot, hogy adja meg a szoba tele van ketrecben . Csata a Rakéta csapat tagjai itt , majd megy a képernyő jobb és a bal nyíl csempe zip alja felé a szoba .
8

Kövesse az utat, jobbra és felfelé , míg elkerülve a nyíl – padló – lapok és a csatát a rakéta csapat tag . Azt fogja változtatni nyíl – floor – tile után csatát rá. Lépés rá, hogy adja meg a szobában nincs padlólapok .
9

folytatása észak felé a szobák , küzd minden Rakéta csapat tagja találkozik az út mentén . Csata a tudós a felső szobába , és ő fogja vissza a zafír hozzád , miután legyőzni őt .

You must be logged in to post a comment.