Csapatmunka Games for Students

Vezető egy osztályteremben teljes tanulók veszi el a legtöbb munkát , különösen, ha egyesek nem hajlandók együttműködni egymással . Szerencsére , sok játék , hogy egy szellem az egység és fajta csapatmunka a hallgatók körében . Key lyukasztó

Írj egy számot 1-től 30-én külön darab papírt úgy, hogy a szám magában foglalja az egész oldalt . Miután megtette mind a 30 számot , helyezd el őket a padlón egymás mellett véletlenszerű érdekében, hogy a billentyűzet . Rész le a billentyűzet helyezett kötél körül. Osszuk a diákokat két csapat . Válassz egy csapatot , hogy menjen előre , és a többi csapat hagyja el a területet . Győződjön meg arról, egyik csapat sem látja a billentyűzeten. Mondd meg a csapat , hogy meg kell nyomnia a számok sorrendben (egy préselt első és 30 megnyomta az utolsó ) . Csak egy gyermek egy idő beléphet a kötelet, és érintse meg a számot ( a lábukat, és /vagy a kéz ) . Meg kell próbálni , hogy ezt a lehető leggyorsabban öt kísérletet . Az idő minden csapat , mert a feladat elvégzéséhez . Bármelyik csapat végzi gyorsabban nyeri a játékot.
Színek

Kivágás 10 különböző színű fonalak a rövid darabok , így két darab minden szín . Elrejtése a darab körül egy nagy játszótér , lehetőleg kívül . Osszuk a diákok a két csapat , és mondd el nekik, hogy megtalálja 10 különböző színű fonalat , hogy hozzon létre egy teljes . Adj nekik egy listát a színek meg kell keresni . Minden csapatnak van egy percre, hogy eldöntse, ki úgy néz ki , hogy milyen színű , vagy ha mindannyian szeretnénk keresni a színeket együtt . A csapat , aki megtalálja az 10 szín első nyeri a játékot.
Vadászat Candy : Matton

Mielőtt a játék , elrejti a kis konténerek cukorkát körül a szobában . Osszuk a diákokat csapat három játékos minden . Mondd meg mindegyik csoport dönt egy állat zaj , ami megkülönbözteti őket a többi csoporttól . Miután minden csoport kiválaszt egy vezető , külön őt a csoportból , és kösd be neki . A játék akkor kezdődik , mint az összes csoport ( mínusz azok vezetőivel ) keresni a cukorkát. Ha egy tag úgy véli, cukorka , ő teszi a állat zaj , hogy figyelmeztessék a vezető , aki követi a hangot, és összegyűjti az édességet , ha csapattársa találta meg először. A csapat a legtöbb édességet a végén megnyeri a játékot.

You must be logged in to post a comment.