Hogyan Beat Super Mario Brothers 3 Világ 8

Super Mario Bros. 3 -ben 1990-ben megjelent a széles körben népszerű , és végül lesz az egyik legkelendőbb és leginkább kritikusok által is elismert videojátékok minden alkalommal . A játék azóta is szerepelt a különböző konzolok , többek között a Wii Virtual Console . Super Mario Bros. 3 oszlik nyolc fő részből áll , vagy a ” világok ” , amelyek több szinten a játékos áthalad . A nyolcadik és egyben utolsó világ közismerten nehéz megverni , és meghiúsítja néhány players.Things amire szüksége van
Super Mario Bros. 3 patron vagy játék fájlt
2 Magic Leafs

Show More utasítások
Verte az első térkép
1

Utazás jobbra a térkép képernyőn be nyitó tartály szintjét . A szint automatikus görgetés balra , és tele van ágyúkat és Rocky kulcsok . Ugrás az egész tetejét az ágyúk , hogy ne hogy elkapják, azok tüzet . Ugrás a Boomerang Brother a végén , hogy teljes szintet .
2

Utazás jobbra a térkép képernyőn adja meg a hajót szintet. A hajó szintje is tartalmaz sok ágyúkat és Rocky kulcsok , de a szint is bobot fel és le . Továbbra is átugrani , és szerte az ágyúk , hogy adja át a szintet . Ugrás a Boom- Boom a végén , hogy teljes szintet .
3

Írja be a cső felső részén a térkép képernyőn utazni a második térkép .

Verte a második térkép
4

Utazás balra a második térkép képernyőn, és adja át az öt portálok. Minden portál egy véletlen esélye szállítására , hogy az egyik a három szinten. Minden szinten rövid, főleg platform -jumping , és tartalmaz egy kincs doboz egy mágikus levél végén . Beat minden szinten, hogy szállítják .
5

mágikus levél az Ön elem négyzetet, és adja meg a Léghajó szint bal oldalán a térkép képernyőn. Ugorj át a léghajó a platformok , használja a siklás képességét, hogy az Ön extra távolságot. Ugrás a repülő Boom- Boom végén a léghajó , hogy teljes szintet .
6

Írja be a csövet a bal oldalon a képernyő utazni a harmadik térképet . A harmadik térkép borítja a sötétségben , és csak lehetővé teszi, hogy egy kis része a térkép egyszerre .
Dobogó harmadik térkép és a Fortress Maze
7

Utazás egy hellyel jobbra és egy szóköz le a térképet , hogy keresse meg az első szinten. Használjon egy másik mágia levél a a tétel a négyzetet, ha elvesztette a hatalmat a léghajó , és adja meg a szintet.
8

Kap egy futó indul az első szakaszon a föld és repül a jogot arra, hogy megtalálja a rejtett cső. Írja be a csövet , és nyomja meg a nagy ” ? ” blokk kap három zöld gomba. Haladjon végig a szinten, hogy a jobb , ügyelve arra, hogy elkerüljék, hogy hit által ágyúk , és nyomja meg a kártya doboz a végén a szint befejezni .
9

Utazás egy hellyel balra , és egy tér le a térképen , és adja meg a második szintre. Haladjon végig a szinten, hogy a jobb , ügyelve arra, hogy elkerüljék a homokozók és a Mérges V Hit a kártya doboz , a végén a szint befejezni .
10

Utazás három terek a jobb , és egy helyet fel a térképen , és adja meg a várat labirintus szintet , amelyet meg kell áthaladni a jellemző módon adja át .
11

Fuss a jobb és adja meg az utolsó ajtó a szobában , amelyet tartozékait egy csoport sárga blokk alakú, mint egy “H” . Folytassa a jobb , és adja meg az ötödik ajtón át , amely többi tetején három kék blokk . Továbbra is a jobb , és nyomja meg a ” P” gombot. Gyorsan fuss jobbra , és adja meg a fehér ajtó végén a terem , mielőtt a ” P” switch elfogy az idő .
12

Séta a jobb és esik át a kis lyukon . Menj balra , ugorj át a Thwomp , és nyomja meg a két sárga blokk , felfedve egy ” P” gombot. Hit a “P ” gombot , és gyalog jobbra. Adja meg a második fehér ajtó , hogy úgy tűnik , ami pihenni a kék blokk ellen, a jobb oldali fal a szoba .
13

kacsa , és hagyja, hogy a szállítószalag elviszi a szobába, ahol a Boom- Boom . Ugrás a Boom- Boom , hogy teljes szintet .
14

Utazás egy hellyel jobbra , egy térben fel , és a két mezőt balra a térképen , és adja meg a csövet. Meg fog utazni , hogy a negyedik és egyben utolsó térképet .
Legyőzte a negyedik térkép és Bowser vár
15

Utazás jobbra a térképen , hogy belépjen a tartály flotta szinten. A szint automatikus görgetés balra, és ott lesz ágyúk lőttek rád a fent és lent . Ugorj át , és szerte az ágyúk , hogy folytatódik a szintet , és ugrik a Boom- Boom a végén befejezni .
16

Utazás jobbra a térképen be Bowser kastély . < Br >
17

az első szobában , fuss jobbra , az őr szobrok és fel a lépcsőn . A szürke platform utazni felfelé , és folytassa a jobb , a múlt a lóhalálában , a Roto- lemezeket. A szobában csökkenő platformok , használja a platformok , hogy elérjük a tetején a szobába, és adja meg az ajtót a jobb felső sarokban. Folytassa a jobb oldalon, túl a szobrok és a csökkenő platformok , és adja meg a jobboldali ajtót, ami elviszi a Bowser szobájába .
18

Kerülje Bowser tűzgolyók ugrott át , vagy lebukott alattuk . Amikor Bowser ugrik a levegőbe, hogy törje meg , csábítani őt ugrott át a barna tégla a szoba közepén , és elfogyott az útjából az utolsó pillanatban . Ez okoz neki törni keresztül néhány tégla. Folytassa ezt az eljárást, amíg Bowser Búcsú elég a tégla esik a lyukon keresztül .

You must be logged in to post a comment.