Hogyan válasszunk jó Bástya Moves

Chess az egyik legrégebbi játék létezik . Fejlődő ki népszeru stratégiai játékokat Ázsiában már a 6. században , sakk gyorsan elterjedt az egész világon . A modern formáját és szabályait sakk kezdett formát ölteni az egész 10. században , mint a játék kezdett válni egységes . Sakk egy játék, mind a stratégia és a taktika a mester játékos tanulás több száz lehetséges lépések és kombinációk egész pályafutásuk . Megértése alapvető taktika egy erős darab, mint a bástya segít eldönteni , hogy mit jelent a ” jó lépés ” a játék. Utasítások
1

Védje a bástya , ha minden lehetséges . Sok taktika sakk magában hagyva az egyik darab szándékosan nyitva támadás lényegében felajánlotta, hogy az ellenfél játékosa az úgynevezett lépéseiben, vagy feláldozza egy darab , hogy megszerezzék az egyik ellenfél cserébe . Ezek fontos és életképes taktika használni a játék során , de meg kell, hogy az érték a darab akkor elveszíti figyelembe. A bástya egyik legerősebb darab a játékban, gyakran nevezik a nagy darab , és a harmadik mögött a király és a királynő az érték tekintetében . A bástya nem szabad használni , ha minden lehetséges , mint áldozati darab erejének köszönhetően kínál a közép-és végjáték .
2

mozgassa a bástya megnyitni vagy félig nyitott fájlt , amikor csak lehetséges . A fájlok az oszlopok a sakktábla . Egy nyitott fájl , ha nincs gyalog mindkét oldalon, hogy a fájlt. A félig nyitott fájlt , ha nincs barátságos gyalogok a fájlt. Varjak , hogy a legtöbb energiát , amikor már mozgástér , gyalogok a fájl blokk sok a bástya a manőverezhetőség és támadó képességeit .
3

vezérlő rangsorolja , és a fájlokat a bástya. Egy bástya lehet használni, hogy megvédje vagy azzal fenyeget, a teljes rangsorban , vagy fájlt beavatkozásnak vagy lezár ellenséget darab saját ellenőrzött négyzetek. Ezt fel lehet használni, hogy teljes mértékben ellenőrizni az ellenség lovag , például akkor, ha az ellenség a sarokban. Az egyetlen tér, a bástya vezérelheti minden potenciális téren a lovag is beköltözik , miközben ki, hogy a lovag számára elérhető .
4

támadás a 7. és a 8. helyet a pusztító hatást. A 7. és a 8. helyet a két helyet , ahol az ellenfél darabot hoznak létre . A megnyitó a játék előtt darabok alakult , akkor szűk helyek a 7. és a 8. helyet kis mozgástér. Ez képtelenség szabad mozgás , párosulva az, hogy a minden alacsonyabb rangú darab fenyegetni négyzetek oldalirányban , azt jelenti, hogy a bástya támadó a 7. és a 8. helyet roncs pusztítást és arra kényszeríti korai ellenőrzést. A végjáték , egy bástya a 7. rangot egyszerűen akadályozzák a király képes eltávolodni a veszély , és nagyon fontos, hogy sok végjáték mattot stratégiák.

You must be logged in to post a comment.