Stratégiák Chinese Checkers

Kínai ellenőrök egy táblás játék , amelyben a játékosok megpróbálják , hogy 10 golyókat egy háromszög alakú hazai bázis egy másik háromszög a másik oldalon a fórumon . Kettő, három , négy vagy hat játszhat . A tábla alakú hatszög egy háromszög elhelyezni minden egyes hatszög oldalának , így ha még több ember játssza , a játékosok ülnek , hogy minden ember szembesül a másik . Amikor a három játék, minden játékos bázisra van két használt bázisok . Basics

ellenfelek minden játék egy szín a golyók. ( Egyes lemezek használata kampókat helyette . ) Marbles mozoghat bármely irányba egy térben egy időben , vagy ugrott át a szomszédos márvány egy üres hely mögött . Ha van egy sor márvány -tér konfigurációk , akkor tartsa ugrott át golyók az üres tér mögött , amíg abba akarja hagyni .
Tanulás a játék

Ha azt szeretnénk, hogy jó kínai ellenőrök , meg kell játszani egy ellenfél , aki jobb, mint te . A számítógépes ellenfél van a legnagyobb esélye , mert akkor nem érzi a nyomást , hogy gyorsan . Be kell, hogy az idő , és tényleg nézd meg a fórumon , hogy a következményeket a lehetséges lépéseket.

Először , akkor valószínűleg túl elfoglalt keres saját darabot sokkal észre, mi , és milyen az ellenfél mozog. A másik kezdő hiba hop márvány , amennyire csak lehetséges , de akkor gyorsan megtanulják , hogy ez gyakran nem egy nagy lépés . Ha már , hogy az ilyen típusú kezdő hibák az útból , akkor fejlődni kezd egy szilárd játék , annyira, hogy akkor tényleg megfigyelni az ellenfél stratégiáját.
Center Line

A legrövidebb távolság két pont között egy vonal . Mivel a kínai ellenőrök egy olyan játék, ahol a verseny az ellenfél a cél , a legjobb módja annak , hogy mozog a golyók , hogy március őket közvetlenül az egész fórumon , mintha egy vonalat húzott a saját bázisát , hogy a háromszög próbál elérni. Természetesen , a többi játékos megpróbálja blokkolni az előre , ahogy megpróbálja blokkolni az övék . Mégis, próbálja vonzódik felé a képzeletbeli középvonaltól , ahogy mozog .
Nyitó lépés

új játékos gyakran csoda, amely darab az első játék, figyelembe véve, hogy az egyes a négy golyók a legbelső sorban ad két választás , és a három golyók mögött megadja ugyanazt az összesen 14 különböző lehetséges nyitás mozog. A legjobb, hogy mozog az egyik golyók ül a végén a legbelső sor . Mozgó közülük elkerülhető a holtpont később.

A Sidewinder mozog , a játékos egy olyan vége golyók abba az irányba , hogy veszi -re a központtól a fórumon. Amikor egy játékos egy végén golyók közepe felé fórumon, ő a kereszt hernyó mozog . A legtöbb játékos elmozdulni a központban.
Move tömegesen

új játékosok általában azt a hibát, így a férfiak mögött . Az első golyók kiköltözik agresszíven , a középső is kell fogni , aztán egy szegény magányos márvány találja magát zárta a sort , , hogy mozgatni egy helyet egy időben. Még mindig jobb, hogy mozog a darab , mint egy csoport , vagy egy oszlopot úgy, hogy amennyire lehetséges, akkor folyamatosan mozog a hátsó darab élveznek előttük . Mozgó golyók , mint egy csoport is megkönnyíti , hogy csatlakoztassa ugrás lyukakat ellenfelek jönne .
Nem egészen Move tömegesen

Természetesen , akkor hagyja egy pár mögött , mondjuk, három, ami alapul szolgálhat a hátsó őr. Mivel lehet átugrani az ellenfelek golyók , a hátvédet , használt plug lyukak , lehet, hogy nehéz a többi játékos előre gyorsan. Csak ne hagyd, hogy ezek a golyók , hogy túl messze.

Ne hagyja a márvány mögött, csak hogy megakadályozza egy játékos teljesen kitölti a célpontja háromszög . Néhány játék kínai dáma is van egy külön szabály, hogy megakadályozzák ezt . Általában a szabály azt mondja , hogy a háromszög tartják töltve , ha eltávolítja az ellenfél márvány lehetővé tenné a leendő győztes befejezni a cél háromszög .
Endgame

Miután elkezdte amivel golyók a cél háromszög , időt arra, hogy töltse ki a kerület első . Ezzel elkerülhető a holtpont , amely arra kényszerít, hogy mozog egy márvány egy időben.

You must be logged in to post a comment.