Útmutató a Guesstures

Guesstures egy családbarát játék hasonló a charades , amelyben a játékosok járnak ki szavakat vagy kifejezéseket, és a csapattársak próbálja meg kitalálni, mik azok. Amellett, hogy egy lehetőség társasjátékok vagy családi este , a szerzők McKay Moore Sohlberg és Catherine A. Mateer , hogy a könyv “kognitív rehabilitációja , ” azt sugallják, Guesstures , mint egy a sok játék, hogy “támogassák interakció , vagy segítik az embereket csapatban dolgozni . ” Utasítások
1

létrehozása két csapat és nevezze őket . Ha nincs páros számú játékos, csak osztani a lehető legjobban . Miután egy extra játékos nem ad a csapat jelentős előny.
2

Írja a csapat nevét a Mimer -Timer . Keresse meg az oldalán díszített címkék ” CAST ” és ” jelenet “, és helyezze a csapat nevét , a tetején mindkét oldalán a vázolt táblázat a mellékelt zsírkrétával.
3

húzza négy kék kártyát mellékelt kártya doboz és válassza ki a jeleneteket . Minden kártya egy-és hárompontos jelenetek jegyzett , osztályozott nehézséget. Melyik opciót végre minden kártya a választás .
4

Rendezzük el a kék kártyát nézzen Önnek a kiválasztott jeleneteket a tetején. Leszűkítheti a keresést, nehézség , amely nemcsak a pontokat , hanem , hogy milyen gyorsan úgy érzi, hogy csapata képes kitalálni a választ .
5

Helyezze a kártyát a Mimer -Timer legkönnyebb legnehezebb követően a címkéket balról jobbra .
6

Utasítsa a csapat kezd kiált találgatások , amint elkezd jár .
7

Húzza le a karját a Mimer -Timer és elkezd végző a jeleneteket . Az időzítő indul a második a kar már bezárt , így készen áll . Meg kell venni a jeleneteket , hogy ; A szabályok tiltják kihagyom .
8

Vegye ki a kártyát a Mimer -Timer és lépni a következő helyszínre , ha a csapattársak kitalálta a helyes választ . Ha a csapat nem hívja ki a választ időben , a kártya eltűnik a Mimer -Timer , és meg kell lépni a következő jelenetet .
9

Add a pontok a kártyákat is képes eltávolítani a Mimer -Timer és írni ezt a megfelelő csapat nevét .
10

Vegye ki a kártyát a csapat elmaradt a Mimer -Timer .
11

módosítása csapat a következő körben . A második csapat a piros fedélzeten .
12

pontszám a második csapat , és határozza meg a győztest.

You must be logged in to post a comment.