Hogyan lehet létrehozni dimenzió Fénykép

Az egyik legerősebb módon felhívni a nézőt egy photgraph van hozzáadásával mélységet összetétele a munkát. Fotósok manipulálják a környezetüket a perspektíva és árnyék elfog pillanatokat élnek a hosszú után alattvalóik , de egy átmeneti emlékezetkiesés . Méret lehetővé teszi a közönség , hogy megtapasztalják az érzelem a kép egy mélyebb, személyes szinten, és tudja használni ezeket a technikákat , hogy saját gazdagon rétegzett hangulatok az egész világ látni. Fény és árnyék

tipikus kamera villanólámpa , hogy a fény a head- on inkább mossa ki a téma , és simítsa a képet. Háttérvilágítással megfelelően gomb megvilágítás rendszerek vagy irányításában a flash felé oldalfala vagy reflexió fórumon növeli az alany funkciók segítségével az árnyék és a kontrasztot. Hozzá néhány töltse fény hoz létre, réteges szerkezetű is javítani fogja a dimenziója a kép. Használja ki a napfény kültéri hajtások. A nap néha erőteljes hátsó világítási eszköz bizonyos napszakokban , de vigyázzon, hogy ne hagyjuk legyőzni a képet. Szoftboxok vagy reflexiós táblák is értékes módon manipulálni kültéri fény és fel kell használni , hogy segítsen enyhíteni árnyékok , különösen, ha az arcvonások is keményen eltúlozni mellett éles fényviszonyok között .
Objektívek

Széles látószögű objektívek hatékony módja annak, hogy adjunk mélységet egy fényképet , mert úgy tervezték, hogy rögzítse nagyobb mennyiségű vizuális információ révén látószög . Ennek hatására több túlzás elem az előtérben , hogy tartalmaznia háttér témák világosabbá . Tehát, ha egy nagy-látószögű objektív Ön utililizing előterében a lövések , hogy felhívja a szem az első, majd biztosítva a néző mélyebb útmutatást az összetétele a fénykép . Telefotó objektívek , másrészt , sűríteni a látószög , és lehet, hogy hosszabb távolságok objektumok közötti tűnnek tömörített . De ez is segít létrehozni dimenziót , amíg tudja, hogy hol helyezze el a kamerát .
Pozíció és a fényképezőgép

hol helyezze el a kamerát kapcsolatban a téma hatékony módja a mélyebb perspektíva a fényképeket . Az elhelyezés tárgyak egymáshoz lesz réteg hatása a munkát , így a tételek, amelyek a kis életben meg sokkal nagyobb , mint más tárgyakat a kompozíció. Beállítása a kamera közelről a témához növeli az előtérben a kép , miközben a háttérben, a hangsúly, hogy a nagyobb távolság és ezzel a technikával akkor elfog több vizuális információt. Van, amely a néző inkább nézni, és hozza őket a fényképet csinálja . A komplexitás a kompozíció teszi további feltárása, a jelenet még akkor is , ha a fénykép nagyon egyszerű . A vonalak és perspektívát csinálnak a munkát , mert elrendezni őket oly módon , hogy a néző részt információkkal keresztül arányok .
Color

szín az egyik legegyszerűbb és legkézenfekvőbb módja a figyelem felkeltése a nem csak a kontraszt , de a telítettség. Kontraszt kínál fokozott inger a szemnek , mert van egy alapvető összehasonlítását lehetővé teszi képek, amelyek a nézőt, hogy különbséget tenni közöttük arányában és helyzetben, hogy egymással. A telítettség folyamat szín lehetővé teszi , hogy a fotós megváltoztathatja a mélysége a színárnyalat . Mély lila és kék , hogy súlyosabb , míg tompa árnyalatú egy lágyabb megközelítést . Drámai színeket használnak hivatkozhat erős kezdeti reakciók egy fényképet , hogy megragad a néző azonnal , és a kontraszt is bevonják őket egy mélyebb képet a kompozíció.

You must be logged in to post a comment.