Játékok a tanításhoz Ellentétek

Ahogy a gyermekek fejlesztése kognitív , mozognak múlt alapvető azonosítási és kezdődik a megértés közötti kapcsolat két tárgy vagy fogalom . Kapcsolatok közé felismerve támogató objektumok, mint például egy esőkabát és esernyő , vagy megkülönböztető ami az állatok miatt a ” mooo ” hang a többi állattól . Azonosítása ellentétek igényel alkalmazása korábbi ismeretek és jellemzői az új helyzetekhez. Megértése tapintási és vizuális ellentétek elősegíti a gyermekek érvelési készségek és kognitív kapcsolatok. Érzékszervi ellentétek

beállítása négy érzékelő táblák segítségével a gyerekek megtanulják az ellentétek a érzést és tapintható memóriát. Az első érzékszervi táblázat tiszta nedves , de nem csöpög , rongyok, míg a második táblázat is tiszta, száraz rongyot . A harmadik tábla több forró vizes palackok , és a negyedik tábla több hideg vizes palackok . A gyerekek futnak , és érintse meg a táblázatot , amely tartalmazza az ellentéte a parancs szó . Például , ha azt kiáltotta , “nedves ! ” A gyerekek minden fut , és érintse meg a száraz rongyokat . Az asztalok elég nagynak kell lennie , és tartalmaznia ahhoz anyagok minden gyermek , hogy megérintse legalább egy részét egy tárgy.
Visual Ellentétek

Ebben a játékban , a gyerekek egyezik és szervezi a vizuális koncepció kártyákat. Ábrázolják fogalmak a kártyákat, hogy könnyen , hogy bemutassa , mint például a nyári és a téli vagy a boldog és szomorú . Scatter a kártyákat felfelé nézzen, és , és kérd meg a gyerekeket arra, hogy megfelelő mérkőzés az ellentétek . Egy másik lehetőség az , hogy lógni 8 -by- 10-es képek ellentétes fogalmak egy ruhaszárító kötél , és kérdezd meg az osztályt , hogy rámutasson a ellentétek , mint egy csoport. Azonosítása után a megfelelő párt , a taktikát a két kép egymás mellett egy szomszédos faliújságra .
Ellentétes mozgást

Ez a játék lehetővé teszi a gyerekek használják a testüket , hogy tanulni mozgás ellentétek . A gyerekek állni egy csoport vagy vonal és válaszolni az első mozgás irányát, mielőtt hívja ki a másik mozgalom . Például , az első irány , “rázza a kezét nagyon gyors, ” a gyerekek ezt . Ezután kérjük meg a csoportot , ” mi lenne ellentétes a remegő kezed nagyon gyorsan ? ” A gyerekek válaszolni , ” megrázta a kezét lassan , ” majd ezt .
Little Man Ellentétek

Ebben a játékban minden gyermeknek megvan a saját kis ember alakja , és egy kis doboz . Adja meg a gyerekek, irány a szám, amely magában foglalja a mozgás és az egész dobozt . Példa utasítások közé állítva, hogy a szám véget ért, majd a , a doboz szóló, a szám le lapos , majd állva vissza egyenesen. Egy másodlagos karakter teszi az élményt játékos és lehetővé teszi a gyerekek , hogy mi ellenkező irányba , vagy pozíciókat kinézni.

You must be logged in to post a comment.