Hogyan készítsünk saját RPG Character Personality Quiz

Néhány szerep-játék , mint a ” Dread ” egy karaktert kérdőívet létre mind a játékos karakterek ( PC-k) és a cselekmény a játék . Más játékok használata karaktert kvízek segítségével töltse ki a karaktert . Néhány kiadásaiban Shadowrun egy 20 kérdésből álló felmérés , hogy kapsz egy módja annak, hogy fejlessze a karaktered háttérben. Önnek nem kell játszani egy ilyen rendszer , hogy egy karakter teszt , hogy segítsen a játékosok koncentrálni ötleteiket , és hozzon létre karakter alapuló személyiség , hanem statisztika. Vetélkedők lehetnek feleletválasztós vagy rövid válasz , attól függően, hogy hogyan kívánja használni őket . Minél összetettebb a teszt , annál több háttér és a személyiség a karakterek lesznek . Használhatja a teszt , mint a gyakorlat , hogy a játékosok, hogy elgondolkodjon a karakterek, mint az emberek , hanem a stat blokkok, vagy akkor dolgozzon ki egy olyan rendszert , amelyben a válaszokat a kvíz generál statisztika. Utasítások
kérdések kialakuló Karakter
1

Indítsa el az alapokat . Hány éves a karakter ? Mi az a verseny ? Hol van az ?
2

kérdéseket feltenni a karakter gyermekkorban. A minta kérdés lehet : ” A kedvenc játék, mint egy gyermek : A) a játék kard , B) a kémia készülék vagy C) zsonglőrlabdák . ” Az ilyen típusú kérdések , hogy a játékosok , hogy fontolja meg , miért választotta az osztály vagy foglalkozását , hogy igen. Ha csinálsz egy rövid válasz típusú kvíz , akkor lehet, hogy kérdezze meg a játékosok , hogy meséljek a kedvenc gyermekkori emléket .
3

kérdéseket feltenni a karakterek kapcsolatot a családjukkal , hogy segítsen nekik meghatározni, hogy mi otthon volt az élet . A minta feleletválasztós kérdés lehet : ” A családi élet : A) jó , B) diszfunkcionális , vagy C) Nekem nincs családom . ” Másik megoldás, akkor kérje meg a játékosok , hogy leírja egy családi nyaralás összejövetel .
4

Kérdezd meg, miért a karaktert választotta a szakma, vagy osztályban. Volt egy különleges esemény , amitől úgy döntenek, hogy a munkát most már ? Volt egy másik munkát , mielőtt ez ?
5

Pose hipotetikus kérdésekkel . ” A király egy rossz ember, de eltávolítja őt destabilizálná az országot a háború idején . You : A) távolítsa el őt egyébként , B ), várjon, amíg a háború véget ért , vagy C ), hagyja őt a hatalom . ” Kérdések , mint ezt a segítséget a játékos határozza meg a karakter erkölcsi hajlamai . A rövid válasz formában kvíz , kérje a játékosok , hogy írjak a szereplők erkölcsi iránytű : hol fejlesztették erkölcsi , aki befolyásolta az erkölcsi döntési folyamatot, vagy hogyan éreznek morális kódokat általában.
6

axiómák segítségével a játékosok meghatározzák a karakter ” életszemléletét . ” Az axióma , amelyik a legjobban engem : A) az élet csak egy tál cseresznye , B) , aki meghal a legtöbb játék nyer , vagy C) az aranyszabály . ” A rövid válasz kvíz , kérje a játékosok , hogy írja le az axiómát , hogy érzik a legjobban képviseli a világnézet .
7

kérdéseket , melyek segítenek a játékos határozza meg a karakter érzéseit hatóság vagy a törvény . ” A szabályok : A) szabályok okkal , B) célja, hogy sérült, vagy C) a legjobban értékelni eseti alapon . ” Ha a rövid válasz kvíz , kérd meg, hogy írják le , mit tenne, ha látta a bűncselekményt .
8

Tegyen fel kérdéseket a karakter érzéseit másokkal . “Az idegen : A) a barátom, még nem találkoztunk , B) , aki nem lehet kihagyni , vagy C), a legjobb elkerülni. ” Vagy kérje a játékosok , hogy írjon ki hogyan reagálnak olyan helyzetben, amikor ők voltak az a fél, ha nem tudták, sem a többi vendég .
Kérdések generáló Characters

9

összekapcsolása a választ a kvíz a képességét, eredmények vagy attribútumokat . A karakter, aki azt mondja, a testmozgás a kedvenc időtöltése lesz egy nagyobb erő vagy állóképesség pontszámot, míg valaki, aki szereti olvasás lenne egy magasabb intelligencia , vagy ész pontszámot .
10

hipotetikus kérdésekkel , hogy meghatározzák a karakter igazítás . Erkölcstelen válaszok, hogy a karakter gonosz , miközben pragmatikus is rávenni, hogy semleges és erkölcsi válasz, hogy nekik jó .
11

kérdéseket élettapasztalat generálni képességeit . A karakter, aki nőtt fel a halászati ​​falu lenne az úszás készség. Egy másik , aki nőtt fel a város lehet streetwise .
12

kérdések ajánlólevél és érdekek , hogy meghatározzák karakter osztály vagy megszállás. A karakter, aki szolgált a hadseregben lenne harcos . A karakter, aki tanítványa a mester lehet egy kovács . A karakter, aki dolgozott , mint egy színész, vagy zenész lehet egy bárd . A karakter, aki jámbor lehet egy pap, vagy egy pap .
13

Tegyen fel kérdéseket a karakter hibáit és erősségeit , hogy meghatározzák hátrányok vagy élek . A karakter, aki nem hagy az ember mögött, lehet, hogy hűséges. Valaki, aki szereti a kockázatot lehet a szerencsejáték problémát .

You must be logged in to post a comment.