Hogyan Indítsa el a hajó Astro Knights

Az ” Astro lovagok” Sziget területe az online kalandjáték ” Poptropica ” lehetővé teszi, hogy megy az űrbe , és látogasson el más bolygókon. Mielőtt csatlakozzanak egy ilyen kalandok, de meg kell indítani az idegen űrhajó, hogy összeomlott a mocsárba . Miközben megy el a hajó egy puzzle önmagában , ha férhetnek hozzá , akkor is kell az üzemanyag- pálca és koordinálja mielőtt robbanás ki az űrbe, és látogasson el a hold. Utasítások
1

Indítsa el a játékot, és kattintson a ” Astro Knights ” Sziget található, a bal alsó oldalán a térkép .
2

Séta jobbra, amíg el nem éri a kút , ha elkezdi a szigeten. Ugorj a ragyogó folt található, a jobb sarkában a szökőkút , hogy egy érme . Séta a bal oldalon , és adja meg a “House of Mordred , ” amely a helyi múzeumban .
3

Adja az érme a férfi a lila kalapot , így szabadon felfedezni a múzeum . Kattintson a könyveket állt az asztalon az emeletre, hogy megkapja az olvasójegy .
4

Lépjen ki a múzeum és séta a jobbra, amíg el nem éri a vár . Kattintson az első ajtók a vár be , majd kattintson az első ajtó jobbra , hogy elérje a könyvtárba . Gyűjtsük össze a könyveket jelölt ” A misztikus fegyverek Arturus ” és a “The Life of Mordred : a figyelmeztető lámpa . ”
5

Bal Kattintson a tégla , hogy a különböző színű , és kiderül, hogy a bal oldalon a szépirodalmi részben éppen a MCM plakk . Menj le a lépcsőn , hogy megjelenik.
6

Fogd meg a penészes sajt feküdt a földön , majd a kar mellett a börtöncella. Menj vissza, és futtassa múlt az őröknek, hogy elmeneküljenek a könyvtár .
7

Adja meg a helyiség előtt a lépcsőn a bal oldalon , és helyezze a penészes sajt a padlón , hogy rögzítse egy robot egér. Gyűjtsük össze a titkos üzenetet a fiókot, és kilép a szobából.
8

Menj fel a lépcsőn, és adja meg a trónterem a tetején. Beszélj a királynő , hogy kap egy papírt a koordinátákat írva. Lépjen ki a vár és tartsa séta jobbra, amíg el nem éri egy kis paraszt . Beszélj a férfi paraszt kap egy zsák trágya .
9

Menj fel a hegyre, és írja be a ” Ye Olde szóbeszéd Mille . ” Beszélj a lány , feketébe öltözött , hogy megkapja a kozmikus szimbólum cserébe a titkos üzenetet . Ugrás a kötélen lógó fölött neki, hogy feltárja a malom fogaskerekek . Lépjen ki a malom , vegye fel a tekercs kötelet mellette , majd ugorj fel a tetőre , ahol egy titkos bejárata .
10

Ugrás a karon a malom a spin őket az óramutató járásával , ami viszont kinyitja a sraffozás a tetején. Írja be az ajtót , és a trágyát a hover fórumon, hogy hatalom. Egyszer meghajtású, kirepül az ajtót és a földek a mocsárban , így könnyű hozzáférést biztosít az űrhajó.
11

vissza a kastélyba, és ugrik a párkányok , amíg el nem éri a tető terület, ahol a ballista áll . Rögzíti a kötelet , hogy a nyíl a ballista és a tűz az ajtó a torony a bal oldalon. Sétáljon át a kötelet, és adja meg a torony . Vedd fel a hercegnő megjegyzése belül a kincsesláda.
12

olvassa el a megjegyzést , hogy megtudja, hogy Mordred elrejtette titkát az ágya alatt. Vissza a múzeum és keresse ki az ágy a papírdarabokat . Olvassa el a papírt , hogy megtudja, a koordinátákat a közeli hold .
13

Lépjen ki a múzeum , és kattintson a szökőkút , hogy akár egy puzzle. Kattintson a három szimbólum , melyek megegyeznek a papíron adott neked a lány a malom . Kattintson a nap szimbólum , hogy nyissa meg a titkos átjárót . Menj le , és beszéljen a fiú a barna haj áll a jobb oldalán a szoba , hogy kap egy kulcsot talált a Mordred házában .
14

Lépjen ki a szökőkút , és térjen vissza a területet a parasztok . Jobbra a paraszti adta meg a trágya , két széna bálák . Nyomja meg a bálák mellett , hogy felfedje a titkot kikelnek , és nyissa meg a kulcs, amit kapott . Mássz le a kötelet, és sétálj a mechanikus bagoly , ami azt repülni kívül .
15

Mássz vissza fel a kötelet, és engedje el a mechanikus egeret. A bagoly megeszi , és elindul a következő körbe. Menj vissza a fedelet és nyomja meg a falat a bal szélen , a szobában, amíg összeomlik . Kövesse az alagút , ami kiderült , és adja meg a nyílás túlsó végén . Ez úgy, hogy a sejt a könyvtár , de érkezéskor , a robot , a sejt megsemmisíti önmagát .
16

bal gombbal a bagoly , és kattintson a fűtőelem volt dobott a sejten kívül a robbanás . A bagoly beolvassa a rudat , és adja meg a karaktert. Újból a lépést vissza a malom és ugrik a hover fórumon. Ride mindent az utat a szélsőjobboldal a mocsárból , és kattintson az űrhajó be .
17

Helyezze a fűtőelem a nyílásba , ahol a törött az egyik, hogy kapcsolják be a hajót. Adja meg a hold koordinátákat látható a papír alatt található Mordred ágy ( X : 56 , Y : 52) , majd kattintson a piros ” Launch ” gombot. A hajó elindul az űrbe, és utazik a közeli hold .

You must be logged in to post a comment.