Kör tevékenységek Recepció

Legyen szó akár egy irodai recepción, vagy egy esküvői fogadás , vannak olyan alkalmak, amikor sok ember összejönnek , hogy nem ismerik egymást . Bármi legyen is az esemény , több tevékenységet és a játékok minden korosztály játszhat , hogy megtörjön a jég, és megismerik egymást egy kicsit jobban. Are You Looking at Me ?

Ezt a tevékenységet , az egyik tagja a csoport van kiválasztva , mint a hívó fél . A többi játékosok körben ülnek, fejüket lefelé. Ha a hívó azt mondja: ” Vigyázz, kész , meg ” minden játékos úgy néz ki, akár egy konkrét személyt a körben. Ha az ember nézi a ugyanaz a játékos , így szemkontaktust , a két játékos van kinn . Ezek mutatkoznak be egymásnak , ha nem ismerik egymást . Elhagyják a kör , és a játék folytatódik. Az utolsó két ember a körben a nyertesek , és lehet választani a következő hívó .
Ne amit teszek

ezt a tevékenységet , a játékosok összegyűlnek egy kört és egy játékos kezd. Azt mondja egy műveletet ( például ” Tapsolj ” ), hanem végrehajt egy műveletet ( például a tánc a helyén ) . A játékos a jobb , akkor végrehajtja az akció az utolsó játékos azt mondta , nem az ő . Ahogy ő végzi ezt a műveletet ( ebben az esetben tapsolt ) , azt mondja, egy másik akció ( mint például a ” Stomp a lábad ” ) . A játék továbbra is gyors ütemben . Ha egy játékos nem a rossz cselekvés vagy nem jut eszembe egy új akció , ő ki . A játék addig folytatódik , amíg csak egy játékos marad .
Mi My Mom szereti

ez a játék , egy személy a vezetője , és tudja a titkot , hogy a játék míg mindenki más nem tud . Minden játékos a körben tesz egy nyilatkozatot, hogy ezt a mintát követi : ” Anyukám imádja ______ de gyűlöli ______ . ” A vezető azt mondja : ” igaz ” vagy “hamis ” , hogy ezt a kijelentést , mint a játékosok megpróbálják kitalálni, hogy mi a minta . Például a vezető dönthet úgy, hogy azt mondják: ” true”, amikor a “T” betű használják az első pont , de nem a második , amikor az első tétel egy italt, és a második az élelmiszer , vagy ha az első elem forró és a második hideg. Az első játékos, aki kitalálta a minta nyer, és lesz a következő vezető .
Állati Zajok

Először válassza ki az egyik játékos , hogy ” azt “, és az egyik játékos , hogy a vezető. Minden játékos körben ülnek , kivéve az ” A ” és a vezetője , aki a stand közepén . A vezető blindfolds ” It” , és kiderül, őt körül egy lassú kört, változó irányban többször is. Amikor a vezető megáll ” It “, ” It” arra utal, hogy a személy a körben , és azt mondja a nevét egy állat. Ez a személy kell, hogy a hang , hogy az állati teszi . “Ez “, majd kitalálja , hogy kik ők most mutatott . Ha ő lesz rosszul , a játék folytatódik . Ha ő lesz ez jobb , akkor az a játékos lesz a ” It” és az ” It” csatlakozik a kör .

You must be logged in to post a comment.