Speed ​​Scrabble Megközelítés

A játék Scrabble egy nagyszerű módja annak , hogy adja át időben, miközben hajlik az ember nyelvi izmait. Lehetnek olyan alkalom, ahol szeretnél játszani egy gyorsabb változata , bár , mint például amikor pántos idő vagy játszik egy fiatal résztvevő, aki lehet, hogy rövidebb figyelmet span . Speed ​​Scrabble , más néven ” Take Two Scrabble ” vagy ” Bananagrams , ” a tökéletes játék az ilyen alkalmakra , és egy egyszerű szabály rendszer, amely minden játékos felvenni quickly.Things amire szüksége van
Scrabble csempe készlet
Sík felület

Show More utasítások
1

Keressen egy megfelelő felület játszani , mint Speed ​​Scrabble nem a szabványos Scrabble fórumon. Egy nagy lapos felületre, például a konyha vagy étkező asztal ideális .
2

Deal hét lapok képpel lefelé minden játékosnak . A játék akkor kezdődik, amikor a legfiatalabb játékos a játék azt mondja: ” menni. ”
3

Fordítsa minden cserép és elkezdi alkotó szavak , ahogy azt a normál Scrabble , alkotó saját szót “fa” minden egyes szó összekapcsolása , vagy játszik le egy másik szót. A Speed ​​Scrabble játékosok nem összekapcsolása a többi játékossal , hanem építeni a saját “fa . ” A játékosok próbálják használni minden cserép a kezében , hogy egy fát , amely mind a hét betű .
4

Hívjon out ” két csempe ” , amint létrehozott egy szót fát , amely mind a hét csempe. Erre , hogy hívják ki , minden játékos megkapja két csempe a zsákból .
5

Folytassa az szavak és betűk a fa. A játékosok vagy fenntartani a szó fát ők építettek fel és ne tépje le , és építeni újra . Ismét minden szót kell egymáshoz , és a játékosok nem szabad , hogy két külön szó fa .
6

Hívjon out ” két csempe ” , amint az összes csempe foglalkozott , hogy van egy fa . A játékosok ismét kapnak még két lapkát a zsákból , amikor ezt . A játék folytatódik , mint a normál , és minden körben az első, aki kimeríti minden a csempe kiált : ” két csempe ” a két csempe , akkor is kiosztottak, így a játékosok végül is 11 , 13, 15 és így tovább lapok a kezükben . Ha nincs elég cserép maradt a zsákban , hogy minden játékos kap két ​​, ​​a játékos kiált : ” még egy cserép . ” Ha nincs elég ehhez , a játékos kiált : “Én vagyok, ki”, és a játék véget ér .
7

Számolja ki a végső pontszám összeadásával a cserép értékét minden cserép a fa, amely magát a tízpontos bónuszt bármilyen szót hét vagy több betűt játszott . A játékos, aki az úgynevezett ” kint vagyok ” is kap a cserép értéke az összes ki nem játszott lapok ellenfelei kezében is. Az nyer, aki a legtöbb pontot nyer .

You must be logged in to post a comment.