Hogyan kell játszani a Társasjáték Backgammon

Az eredete backgammon nyúlik vissza, a becslések szerint 5000 éve, de még a korban a fejlett videojáték ezt a viszonylag egyszerű társasjáték is népszerű szerte a világon. Sőt, mivel számos online játék oldalak, és még egy iPhone app is tanúsítják , az innováció segített megőrizni backgammon lényeges , nem pedig fordítva . Továbbra is játszani a régi módon , azonban, és minden amire szüksége van a megfelelő felszerelés , és néhány alapvető játék ismereteket kap started.Things amire szüksége van
Backgammon tábla
Ellenfél
2 különböző színű készlet 15 kővel
2 hal meg számozva 1-től 6-
Dice csésze
duplázás cube furgon
Show More utasítások
1

Ismerkedjen meg a backgammon tábla . A tábla tartalmaz 24 felváltva színű háromszögek nevezett pont, 12 mindkét oldalon , számozva 1-től 24 folyamatos patkó alakú pályán. Ahogy lesz néző szemben az ellenfél , a legtávolabbi pont , 24. lesz az 1 pontot , és fordítva. Pontok 1-től 6 nevezik az otthoni ellátás , pont 7 -től 12- a külső fórumon.
2

Gyűjtse össze 15 korongja a saját színe ( az ellenfél meg kell csinálni ugyanazt ), és állítsa be a fórumon. Helyezzünk két korongja a 24 pont , öt a 13 pont, három a 8 pontot , és öt a 6 pont .
3

Menj át a tárgy a játék : a mozgás az összes korongja az otthoni fórumon majd távolítsa el , vagy ki viseli , azok a korongokat, mielőtt az ellenfeled .
4

Kezdje a játékot és az ellenfél egy gördülő meghalni. Aki dob nagyobb számban teszi meg az első lépést. Ha mindkét tekercs ugyanazt a számot , roll , amíg különböző számok hengerelt . Miután az első roll, hogy felváltva folyamatos, két meghalni egy időben valamilyen formában kocka csésze tisztességes feltételek biztosítása érdekében .
5

Vigye a korongja alapján dobás . A számok mutatja meg, hogy hány ponttal, pip , egy ellenőrző léphet előre ( sosem hátra) , és minden kocka szükséges saját megfelelő lépés. Például , ha dobsz 5-2 lehet mozgatni egy ellenőrző 2 maggal és egy másik ellenőrző 5 pip , vagy egy ellenőrző 2 maggal , majd ismét 5 pip , és így tovább.
6

tudja mi mozgatja legális. Lehet, hogy a bábu egy nyitott kérdés , a pont csak tartalmazza a dáma , vagy egy pontot , amely által elfoglalt csak az egyik ellenfél korongja , az úgynevezett a folt .
7

tudják, mit kell tenni a folt . Ha az ellenfél landol a folt , tegyük a közepén a fórumon , a bár , és a visszatérés az első kiemelt . Az ellenőr a bárban kell újra a játék révén az ellenfél otthonában fórumon , levelezésben egy tekercs meghalni. Például , ha dobsz 1-5 akkor tegye a rácsos ellenőrző a 24 pontot ( az ellenfél 1) , vagy a 20 pontot ( az ellenfél 5) , amíg mindkét lépés legális .
8

kétszer ellenőrizze a szabályokat a hengerelt dupla , amely előírja, hogy játszani a számokat kétszer. Ha dobsz 3-3 , hogy négy különböző lépések 3 azonban Ön által szükségesnek tartott .
9

Készüljön fel minden körülmények között . Ha tudja húzni meghalni , erre. Ha tudja mozgatni csak egy két hal , mozgassa a magasabb számot , ha lehetséges. Ha egy kocka eredetileg nem lehet mozgatni , de lehet , miután az első játék , erre. Ha nem tud mozogni sem hal meg , elveszti a sor.
10

megszokni, hogy a duplázó kocka a nagy kocka jelölve a számok 2, 4 , 8, 16 , 32 és 64 . Szedése előtt a sor, akkor használhatja a kocka , kezdve a 2 felfelé , jelentjük be megduplázza a tétet a játék . Az ellenfél akkor elveszíti a játékot , elveszti a korábban beállított tét , vagy fogadja el a kettős . Az ellenfél már az irányítást a duplázó kocka , ha úgy dönt, hogy fokozzák a tét, egy 4 , és így tovább, egészen a 64 -szerese az eredeti tét .
11

ki viseli az ellenőrök. Miután az összes bábut belül az otthoni ellátás , távolítsa el őket a gördülő die , amely megfelel a pont, ahol egy ellenőrző lakik. Ha a szerszámot hengerelt amely nagyobb , mint a legmagasabb pont, amelyre létezik egy korongot , távolítsa el egy korongot ehelyett ettől a ponttól . Nem kell , hogy ki viseli egy korongot , ha egy másik jogi lépés rendelkezésre áll .
12

pontszám a játék . Elveszíti , ha az ellenfél viseli le minden korongja először. Szenved egy dupla veszteség , vagy füstölt sonka , ha még nem , hogy ki viseli még egy ellenőrző , mielőtt az ellenfél befejezi . Szenved egy hármas veszteség, vagy backgammon , ha még nem , hogy ki viseli , és egy vagy több korongja a bárban, amikor az ellenfél befejezi .

You must be logged in to post a comment.