Külföldi társasjátékok gyerekeknek

A nappal megelőzően az Advent a Komputeres gyerekek belül otthon kellett volna tartani magukat elfoglalva társasjátékok vagy a fizikai aktivitásnak játékok, amelyek általában megkövetelik kölcsönhatás legalább egy másik személy. Ezek a több szociális típusú játékok jönnek számos formában. Vannak mindenféle társasjátékok játszott a világ, hogy lehet ismeretlen az amerikai gyerekek . Mennyi az idő , Mr. Wolf ?

Ez egy játék, általában játszott Ausztráliában. Azt követeli a nagy , akadálymentes területen. Az egyik játékos kijelölt farkas, és ő áll háttal a többi csoport , amelynek meg kell lennie legalább két , ​​a másik végén a terem . A csoport kiabál a játék címe, és a farkas megfordul , és ad nekik egy ideig, például 05:00 . A csoport tagjai , hogy a megfelelő számú lépést előre, így ebben az esetben öt . Úgy folytatja , a csoport egyre közelebb a farkas , míg végül választ “vacsora idő “, és üldözi a csoport vissza a rajthoz , amíg elkap egyet, aki majd lesz a farkas .
dobta a tér

Ez egy tradicionális kínai játékot játszott a két ember, vagy két csapat . A téglalap alakú , körülbelül 24- 12- inches vágják ki a papírt , majd két részre oszlik , így két négyzet egymás mellett . Ezután a marker létre elfogadható dobástávolságot a négyzet a korosztály a résztvevő gyerekek . Minden játékosnak van egy dobás tárgy, mint például a bab zsák , vagy egy karton lemezt. Ők felváltva , hogy dobja a tárgyat ugyanazon a téren az ellenfél helyezett az objektumot. A játékos megkapja a két pontot erre , vagy egy pontot dobott az üres tér, és a győztes az első 10-ig.
Vak ember Wand

Ez egy nagyon régi angol játék. A csoport legalább három ember kezet egy kört, és tánc a zenei kíséretet körül olyan személy, aki bekötött szemmel , és tartja a cukornád . Amikor a zene leáll , hogy hagyja abba mozgó , laza kezét. A vak ember mutat botjával az egyik közülük, aki előlegek és birtokolja a másik végén, és meg kell ismételni a zaj a vak ember teszi . A vak ember, majd megérinti az egyén a botjával , hogy megpróbálja felismerni az ő magassága , míg az utóbbi leguggol vagy áll lábujjhegyen , hogy megpróbálja becsapni őt. Ha a vak ember kitalálja a megfelelő személy , hogy a személy lesz a vak ember , különben a zene újraindul, és a játék folytatódik .
Four Corners ( Las Cuatro Esquinas )

Ez egy spanyol játék ideális bevonásával öt játékos és egy nagy , üres szobában. Négy játékos áll az a terem sarkaiban , míg a ” IT” közepén áll . Mivel a ” IT” tapsol a kezét , a négy futnia kell váltani pozíciókat egymással, és “IT ” próbál az egyik üres sarkok . Aki nélkül maradt a sarokban, majd lesz “IT “.

You must be logged in to post a comment.