Irányok Parker Brothers ” Hóhér

Hagyományosan a játék Hóhér egy két játékos játszott egy darab papírra . 2003-ban a Hasbro cég kiadott egy játék Hóhér leányvállalatán keresztül a cég , Parker Brothers . A játék használja tálcák , levél csempék és tárcsázza befejezni a játék célja . A cél az, hogy kitalálni az ellenfél rejtett szót , mielőtt találgatások a tiéd . A Hasbro verzió is a két játékos , és célja a játékosok 8 éves kortól . Utasítások
1

Adj egy tálca minden játékosnak. Minden játékos helyezze a tálcára úgy, hogy a kijelzőn az első oldalával az ellenfél .
2

Forgassa a tárcsát a csúszkák mozgatásával a központban a nyíl irányába . Megáll, ha a 11-es szám jelenik meg a tetején. A kijelző ablak az első most már üres .
3

Válassza ki a számot a felszólaló , hogy a nyolc számjegy vagy kevesebb . Mindkét játékos megállapodnak ugyanazt a számot .
4

Válassz egy szó az ellenfél, hogy kell kitalálni . A betűk száma a szó kell az egyeztetett szám . Tartsa a szó titokban az ellenfél . Választott szót kell találni egy szabványos szótár és nem tulajdonnevek , összehúzódások , kötőjeles szavak vagy szleng . A források között a listát a közös elfogadható szavak .
5

Letter csempe az első rések a tálcára úgy, hogy pontosan határozza meg a kiválasztott szót. Pontosan a szót ismét a résidőket a tetején a tálca . Ezúttal , a kiválasztott szó visszafelé kell lennie . Mindkét szót kell nézzen. Minden játékosnak ki kell töltenie ezt a lépést .
6

Felváltva találgatás betűk egymás szavai hívja őket, hogy az ellenfeled. A játékos , akinek a neve betűvel kezdődik legközelebb H kezd. Felváltva az első játékos minden játék után .
7

Forgassa a levél cserép körül, úgy, hogy az ellenfél tudja olvasni , ha a levél ő kitalálta van a titkos szót . Fordulj meg minden betű csempe , amelyek megfelelnek az kitalálta levelet. Ha az ellenfél nem akarja kitalálni a titkos szót , kapsz egy kanyart. Ha az ellenfél kitalálja a titkos szót helytelenül , forgassa felé a nyíl , hogy része a hóhér megjelenik .
8

Forgassa el a tárcsát a nyíl irányába , ha az ellenfél kitalálja a rossz betű . Ez ki részét a hóhér a kijelzőn, és a szám a tetején csökken .
9

Folytatás felváltva , amíg az egyik játékos sem találgatások a megfelelő szót , vagy a teljes hóhér megjelenített kép miatt találgatás a rossz betű vagy szó .

You must be logged in to post a comment.