Ír Games for Kids

ír örökség gazdag tömb elem, amely intrika gyerekek – aranyat , leprechauns , edények arany , szivárvány és shamrocks , hogy csak néhányat említsünk . Csakúgy, mint szinte mindenki tartja magát az ír Szent Patrik napja, a gyerekek minden örökségek játszhat ír játékot , öltözködés , zöld és játék kelta és ír zenét , hogy fokozza a móka. ” Találd meg a Coin ”

“Find a Coin ” kihívások gyerekek elrejteni egy érmét a ” kobold ” nézet . A kiválasztott ” manó ” áll a közepén egy kör , és magában foglalja a szemét , mint a vezető átadja a pénzt, hogy egy másik gyerek . Amikor a ” manó ” kinyitotta a szemét , a játékosok kezdenek halad az érme körül a kör . Tudva, hogy a gyerekek is húzza ” trükk “, például a tolatást az érme irányát és úgy tett, mintha át az érme , ha nincs meg , a ” manó ” órák szorosan és kiabál “STOP “, amikor ő készen áll, hogy kitalálni, hogy ki van a érme . Ha a ” manó ” kitalálja helytelenül , a játék folytatódik ; ha találgatások helyesen , a két játékos felcserélődnek .
‘ manó váltóverseny ”

Gyerekek táncolnak az utat a győzelem ” Leprechaun váltóverseny . ” Miután elosztjuk a két csapat , a csapat kettévágva , egy félig álló, egyik oldalán a terem , és a másik fele a másik végén . A vezető kéri ki a különböző ír tánc lépéseit , ahányszor ő szeret , a gyerekek lépések végrehajtását mozognak , hogy a másik végén a tag a következő játékosnak. A csapat , amely kiegészíti a relé első nyer .
‘ Pot -Of -Gold Csillagvadászat ‘ : Matton

Együttműködés , hogy megtalálja a kincset , gyerekek csatlakozzanak a ” pot -of -Gold Csillagvadászat . ” A vezető elrejti a fekete edény tele arannyal csokoládé érmék és kivágja négylevelű lóhere zöld építési papír , vágás egy lóhere nagyobb, mint a többiek. Megírása után az első nyom a nagy lóhere és helyezi láthatóan a gyerekek elől, a vezető írja nyomon követése nyomokat a kisebb lóhere és elrejti őket . Gyerekek követik a nyomokat, hogy megtalálják a lóhere , ami végül a fazék arany.
‘Rainbow Szalag ”

Gyerekek próbálja megtalálni a szivárvány ” Rainbow szalagot. ” A vezető teszi a szivárvány ki a karton , akkor tulajdonít színes szalagok neki , és elrejti a szivárvány , így a szalagok mutatja . Megtalálták a szalagok , a gyerekek megy vissza a kiindulási ponthoz , és üljön le . Az első gyerek, aki leül, és helyesen azonosítja a szivárvány búvóhelye nyer, és elrejti a szivárvány , hogy mások is megtalálni.
‘St. Patrick Pictionary ‘ : Matton

véget ír spin ” Pictionary , ” gyerekek ossza két csapat , és felváltva szedés cédula , amely ír szavak és kifejezések egy kalap . A palatábla vagy törölhető , jelzőtábla , gyerekek rajzolni ami a választott szó a csapat kitalálni . Csapatok találgatás helyesen belül kiosztott időkereten 1 pontot ; Ha a csapat nem reálisan , a másik csapat 5 másodpercig , hogy ellopja a pont . A csapat a legtöbb pontot , miután egy előre meghatározott számú kört nyer .
‘ Shamrock relé : Matton

Shamrocks lehet, hogy nem hoz szerencsét a gyerekek ” Shamrock Relay . ” Miután elosztjuk a két csapat , a gyerekek lépésről két laminált vagy papír shamrocks ahogy teszik az utat a szoba másik végében , folyamatosan nyúlik vissza , és mozog a Shamrocks előttük . Amint elérik a másik végén a terem , a játékosok megragad a shamrocks futtassa a rajtvonalon és címkék a következő játékosnak. A csapat , hogy befejezi a relé első nyer .
‘ Shamrock Stomp ”

Ebben az ír változata ” székfoglaló “, a vezető szalagok nagy , laminált zöld shamrocks at véletlenszerű foltok a padlón , eggyel kevesebb, mint a gyermekek száma . Gyerekek sétálni a szobában , mint a vezető zenél ; , ha a zene elhallgat , a gyerekek meg kell futtatni a lóhere. A gyermek nélkül maradt Shamrock kilép a játék . A vezető eltávolít egy lóhere után távozik, az utolsó gyermek maradt a győztes.

You must be logged in to post a comment.