Utasítások Játék a Backgammon társasjáték

Backgammon játsszák korongja a deszkán nyomtatott háromszögek. A legtöbb ellenőrző táblák a backgammon tábla hátoldalán , vagy megvásárolhatja a fórumon készült csak a backgammon . Backgammon van egy eleme a szerencse, hogy teszi, hogy egy jó alternatívája a dáma . Ez elég könnyű a gyerekek játszanak , de van még egy csomó stratégia , hogy ez egy élvezetes játék adults.Things amire szüksége van
Dáma tábla háromszög vagy backgammon tábla
játszott darab , 30 (15 minden szín)
Dice , 2

Show More utasítások
1. Kezdje a játékot azáltal, hogy a dáma ezekben a pozíciókban.

Állítsa be a dáma látható a fényképen . A háromszögek az úgynevezett ” pontokat. ” Helyezze a fórumon egy sor pontot mutat tőled. Helyezze öt sötét korongja a bal alsó sarokban. Hagyja a következő három pontot a jobb üres, és már három fény korongja a negyedik pont a jobb . Hagyjuk egy pont üresen , és helyezzük öt könnyű dáma a következő pont a jobb . Helyezzünk két sötét korongja , a jobb alsó sarokban. Állítsa be a másik oldalon a fórumon az azonos számú ellenőrök a másik szín a megfelelő pontokat . Mozog a fényt dáma . Az ellenfél ül a másik oldalon a fórumon , és mozog a sötétben. Ahelyett, hogy a sötét és világos dáma a dáma lehet, piros és fekete.
2

mozgatni a darab óramutató járásával ellentétes irányban a tábla körül . A két darab , a jobb felső sarokban fog mozogni balra pontról pontra , amíg el nem éri a bal felső sarokban , akkor mozog egyenesen a bal alsó sarokban. Ezek mozog a szerte az alsó sorban . Minden darab követi ezt az utat . Az ellenfél mozgatja a darab ugyanúgy a másik oldalon a fórumon , hogy a darabok haladnak egymás körül a fórumon. A ” hazaiak ” az az oldal, legközelebb hozzád.
3

a dobáshoz , hogy ki kezd. High Roller megy először . Az első játékos dob a kockával és mozgatja Dáma a pontok száma jelenik meg a kocka . Például , ha dob egy 3 és egy 5 , ő is mozog egy ellenőrző három másik ellenőrző öt , vagy ő is mozog egy ellenőrző nyolc. Meg kell mozgatni , ha tud, de lehet, hogy nem köthet ellenőrző egy ponton által elfoglalt több az ellenfél korongja .
4

Alternate az ellenfél guruljon a kocka, és mozog a dáma az egész fórumon. Lehet, hogy nem tesz egy ellenőrző egy ponton által elfoglalt több az ellenfél korongja . Ha a hely az ellenőrző egy térben csak az egyik ellenfél korongja , az ellenfél ellenőrző kerül a sáv közepén a fórumon. Az ellenfél nem lesz képes mozgatni minden dáma , amíg ő kerül vissza a játékba .
5

Adjon meg egy ellenőrző újra játékba a gördülő egy számot , amely megfelel egy nyitott pont a jobb felső negyedben a fórumon. A jobb felső sarokban az 1. pont , a következő alkalommal , hogy a bal oldalon a 2. pont , és így az oldalán . Lehet, hogy beköltözik olyan pont, amely nem foglalja el a két vagy több ellenfél korongja . Ha mozog-ra a pontot elfoglalták az egyik ellenfél korongja , küld , hogy ellenőrző a bárba.
6

Duplázza meg a tekercs , ha dobsz megduplázódik. Ha a tekercs két 3s , kapsz mozog , mint ha már hengerelt a négy 3s . Ha egy játékos all a darabokat a jobb oldalon a hazaiak , ő is elkezd mozogni őket a tábláról .
7

Vegye ellenőrök a pontok , amelyek megfelelnek a számokat roll. A saját bázisát , az “1” pont az a pont, a jobb alsó sarokban. Lehet, hogy még mindig mozog Dáma végig a fórumon. Például, ha dobsz egy 3 és egy 5 , akkor lehet, hogy az egyik ellenőr le az “5 ” pontot , és mozgassa a másik ellenőrző 3 pont . Vegye ellenőrök a pont a kevesebb , mint hengerelt , ha nem ellenőrök kérdésekben számos azonos vagy magasabb , mint a szám hengerelt . Az a személy, aki eltávolítja minden darab első a győztes .

You must be logged in to post a comment.