Tippek a DM 4E

Mivel a DM ( vagy a Dungeon Master ) a 4. kiadás (4e) a Dungeons and Dragons is tartalmazza készség kihívások mellett a rendszeres szörny harcok , miközben a szemét a progresszió , a karakter, beleértve a Treasure csomagok , amelyek tartalmazzák mágikus elemeket a Kívánságlisták biztosított a játékosok . A DM működik a harc részei a játék több , mint egy társasjáték , mint a korábbi kiadások. Készítsen

Töltsön egy- négy órát készül minden alkalommal. Legalább a központi szabálykönyv rendelkezésre: a ” Játékos kézikönyve” , a ” Dungeon Master útmutatót “, és a ” Monster Manual “. Egyéb könyvek bővítése után a három , vagy közvetlenül ( mint például a “Monster Manual 2”) alapján, vagy a téma ( “Heroes of Horror ” ) . Vannak előre közzétett kalandjait , ha nem akarsz írni a saját történeteiket. Osztani az idejét között megismerkedést a történetet , a tanulás a támadás hatáskörét a szörnyek, és felállítása a fórumon miniatúrák , ha használja őket .
Know Your Players

Ismerje meg a játékosok és a történetek a karaktereket. Például, ha az egyik játékos a szeretet a kémkedés vagy a rejtélyek , fontolja meg a Skill Challenge amely előírja, hogy a játékosok vadászni a nyomokat, hogy a gyilkosság vagy rablás . Ha egy másik játékos karakterének a félelem az élőhalott , a vámpír csapda ( akár egy szörny harc , vagy a Skill Challenge ) adhat neki egy esélyt, hogy extra hősies (vagy rémült ), és vezet a Milestone jutalmak . Nem túlságosan az egy játékos , mégis.
Igénybe a Players

Ösztönözni kell a játékosoknak , hogy aktívan tanulni , hogyan működik a játék . Indítsa el a kis ösztönözve őket, hogy ismerik a jellegét lemezek és a használt kifejezések a támadást és a közüzemi hatalmak ( például, ha a hatalom azt mondja , hogy ez lehetővé teszi, hogy “shift az egyik , ” a játékosnak tudnia kell , hogy a ” műszak ” olyan mozgó miniatűr egy négyzet ebben az esetben . ) Befektetett játékosok segíthetnek figyelmezteti Önt , hogy a különböző mechanika ( mint például a 4e új Mérföldkövek vagy Kívánságlisták ) működik, mint jönnek fel .
Legyen rugalmas
< p> Tedd játék ülések rugalmas, így a játékosok tehetnek , amit akarnak . Ha a tervezett történet zajlik a kísértetjárta vár, de a játékosok, úgy dönt, hogy vizsgálja meg a sötét erdő helyett , vagy hozzon létre egy oka a kastély szörnyek is, az erdőben , vagy egy új szörny a Monster Manual kíséretében egy történet elem, amely emlékezteti a játékosok , hogy miért a vár fontos. Egy kis nehézség, hogy a 4E hozzáteszi, hogy erre a kihívásra a hangsúlyt a csoportok szörnyek helyett egyetlen ellenfelek (kivéve, ha a tervezett találkozások Solo és Elite szörnyek ) , mivel a csoportok lehetnek nehezebb transzplantáció , mint az egyének .

You must be logged in to post a comment.