Útmutató a The Legend of Zelda : Ocarina of Time

A “Legend of Zelda : Ocarina of Time” az N64 -ben 1998-ban a Nintendo és elnyerte az év játéka után a megjelenése. Ez forradalmasította a szerepjáték ( RPG ), a játékmenet funkciók, mint az automatikus célzás és az automatikus ugrás. A grafika és a kezelőfelület igazán tolta a határait a játékkonzol . Ezek a funkciók párosul egy epikus történet , kihívásokkal teli puzzle , és a végtelen küldetések , hogy egy nagy játék, hogy mindig új kihívásokat tartogat . Interface és Subscreens

Mielőtt merészkednek Hyrule , fontos , hogy megértsük az interfész a játék . Figyelje az akció ikont , amely képviseli az “A” gombot a képernyő tetején . Ezt a gombot fogja használni , hogy nyitott ajtók , kincses ládák , beszélnek az emberek, vagy bármit, ami szükséges a karakter , hogy befolyásolja a játékot. A ” B ” gomb a kard , és az is látható a képernyő tetején . A felső , a képernyő jobb a tárgyakat amik jelenleg is fel van szerelve. Bármikor , akkor legfeljebb három elemet felszerelt . A legfelső, a képernyő bal oldalán az életed által képviselt szíveket. Az alsó , a bal sarokban vannak a rúpiát. Rúpia használják valuta a játékban. Ha megnyomja a “Start ” gombra , észre fogod venni, négy subscreens . Az egyik a select elem alképernyőn , amely lehetővé teszi, hogy elemeket , hogy a bal , le, jobbra vagy “C” gomb . Mozgás ezek között subscreens nyomja meg a ” Z”, illetve ” R ” A második alképernyőn az útja állapotát alképernyőn , amely megjeleníti az eredményeket a játékban. A harmadik alképernyőn a berendezés, alképernyőn , amely lehetővé teszi , hogy felkészítse elemeket soha nem lehet elveszíteni , ha beszerezni őket a játékban , mint a kard vagy a pajzsok . Végül ott van a térkép alképernyőn , amely megjeleníti az aktuális hely Hyrule .
Controls

Az akció gomb az “A” gombot. Az “A” gomb szinte minden intézkedést a játék , és olvasd el másképp a helyzettől függően . A ” B ” gomb a kardodat . Nyomja meg a “B” gomb gyorsan pusztító kombináció. Tartsa lenyomva a “B” gombot, és engedje , hogy a forgó támadás . Az elemeket használnak nyomja meg a ” C ” gombot , amely be van állítva őket . A pajzsot használ nyomja meg a ” R” gombot. Az automatikus cél az ellenség vagy személy , kattintson a ” Z ” gombot . A célzott , ellenség sokkal könnyebb tartani előtted, és támadni gyorsan. Ugrani, futni a szélén egy felszíni és a karakter automatikusan ugrik a következő platformra .
Alvilág

” Ocarina of Time” áll három mini Dungeons és hat keményebb Dungeons . Minden dungeon tartalmaz egy börtön térkép és iránytű . A dungeon térkép lehetővé teszi, hogy megértsük , hogy hol van a börtönben , és azt is , amely része a dungeon már feltárt . Az iránytű megmondja, hogy hol titkos kincsek vannak, és lehetővé teszi, hogy nyomon követni a pontos helyét a börtönben . Minden dungeon tart egy új elemet. A legtöbb esetben ez a tétel van szükség , hogy elpusztítsa a főnök , mint a végén a börtönben. Például, az első mini dungeon , meg kell szereznie a csúzli , hogy elpusztítsa a főnök , Ghoma .
Játék Célok

A játék két részre oszlik : egy rövid kezdet , ahol irányítani a karaktert , mint a gyermek, és a hosszabb végződő rész, ahol lesz találkozás keményebb rejtvények és ellenségek , mint egy felnőtt. A cél , mint a gyermek , hogy szerezze be a három lelki kő , amely megnyitja az ajtót, az idő , és vezet a Master Sword . Miután nőtt fel húzva a Mester kardját a talapzat , a karakter kell gyűjteni hat érmék azzal, hogy legyőzte a főnökök minden börtön és megölik gannondorf , a gazember a játék . Bár ez egyszerűnek tűnik , sok oldalon küldetést a játékban , mint a horgászat , íjászat és búvárkodás , hogy hozzon létre egy igazán gazdag és dinamikus játék. Összességében a játék nehéz befejezni teljesen , mert mindig van valami új elérni .

You must be logged in to post a comment.