Hogyan tervezzünk Warhammer Battles

“Warhammer ” egy olyan játék , amelyben a játékosok gyűjtenek miniatűr katonák egy fantasy világot felépíteni hadseregek , majd a bérek a körökre osztott harc egy ellenfél játékos miniatűr hadsereg. Ahhoz, hogy a legtöbbet hozza ki a játék , a játékosok meg kell tervezni csaták idő előtt. Ezek formája egyszerű , hangú csaták vagy egy bonyolult forgatókönyv eltérő taktika és célok mindkét oldalon. Függetlenül attól, hogy mely útvonalon játékosok , néhány lépést kap a tervezési folyamatban . Utasítások
csatába
1

Válassza ki a méretét, a játék a több ” pontok” minden hadsereg fogja használni minősül magát . 1000 pont egy kis játék , de a hadsereg is tetszőleges számú pontot válassza ki .
2.

Válassza ki a méretét, a csatatéren . Ezt két tényező határozza meg : a méret a játéktáblán már elérhető, és a mérete a hadsereg . A fórumon, hogy 6 méter hosszú és 4 méter széles a szabványos méretű játéktér , de meg lehet változtatni ezt elhelyezésére vagy nagyobb hadseregek ( ezen a területen lesz szűk , ha a hadsereg elkezd haladja meg a 2000 pont) , vagy a saját hiánya a fórumon az ilyen méretű .
3.

Válassza ki a számát fordul a játék tart .
4.

Válassza ki a díszletek , mint a falak , házak, erdők, tavak , amelyek díszítik a közepén a harctéren . Minden ilyen elem van stratégiai megfontolások a játék, így az ellenfél lesz, hogy állapodjanak meg elhelyezését az összes ilyen tétel , amellett, hogy a hossza a játékot, mielőtt elkezd játszani .
Forgatókönyvek

5

Válassza ki az előfeltétele a forgatókönyv – alapú harc . Lehet, hogy az utolsó állni helyzetet , amikor egy kisebb hadsereget kell tartani ellen egy nagyobb egy bizonyos számú fordulattal , amíg erősítés megérkezik , vagy bármi más a helyzet a képzelet képes .
6

Válassza , a forgatókönyv a feltevést, a célok minden hadsereg kell elérnie nyerni. Például : az egyik oldalon egyszerűen szüksége van a túléléshez , míg a másik igényeit teljesen megsemmisíteni az egyik, hogy szüksége van a túléléshez .
7

Válassza ki a pontérték mindkét oldalon lesz , amely attól függ, hogy céljait . A példa a Last Stand forgatókönyv , a hadsereg , hogy megpróbálja tartani ki lesz lényegesen kevesebb pontot, mint a szembenálló erő.
8

méretének kiválasztása a csatatéren mellett tervezésekor díszletek és az egyes helyszíneken a csatatéren .
9

Adja meg a fordulatok számát a játék tart , és kap az ellenfél , hogy hagyja jóvá a részleteket a forgatókönyv megkezdése előtt.

You must be logged in to post a comment.