Kártyák szabályai cselszövés nyom

” nyom : Fedezze fel a Secrets” egy olyan frissítést a klasszikus társasjáték nyom az új szabályoknak és a hozzáadott Ármány és személyiség kártyákat. Még mindig ugyanaz a hat fő karakter , de a játék frissíti a személyiségük . Kilenc fegyver az új Clue játékot . Fegyverek közé tartozik a denevér , pisztoly , gyertyatartó , kés , kötél , fejsze, súlyzó , méreg és a trófeát. Itt vannak az új szabályok a frissített Clue játékot. Beállítása a Game

szét a pletyka lapok három halom : Vendég , szobák és fegyverek . Húzz egy lapot minden stack , és tegyük a sárga borítékot . Ezek a bűncselekmény kártyákat. Keverjük össze a maradék pletykák kártyát, és adja át őket, hogy minden játékos egyenletesen. Tegyen semmilyen extra kártyát arccal lefelé a medence területén a játéktábla . Helyezze a játék darabjai a megfelelő kiindulási pontot, és a fegyvereket a medence területén . Keverjük össze a cselszövés kártyákat , és állítsa őket az oldalon. Minden játékos a pad papír nyomon követni a nyomokat .
Játék Játék

Az első játékos dob a kockával , hogy hány négyzetet a karakter képes mozogni. A játékos megáll bármikor , mielőtt a mozgás végén. Ha eltalálja egy kérdőjel négyzet , meg kell állítani , és felhívni az intrika kártyát. Ha egy játékos elhagyja a szobát , nem tudja újra be közben , hogy a sor. Egyszer egy szobában, a játékosnak , hogy hagyja, hogy a következő körben . Ha egy játékos belép egy szobába , akkor meg kell állnia ott, és nem tudnak áthatolni .
Cselszövés Cards : Órák

Amikor egy játékos landol a kérdőjel vagy tekercsekben kérdőjel a kocka , húz egy intrika kártyát. Nyolc óra kártya a cselszövés fedélzeten . Az első hét nem tesz semmit, de a nyolcadik óra kártya teszi a játékos, aki felhívja , hogy a következő áldozat . Az ő játéknak vége, és feltárja a kártyák minden játékos látni. A nyolcadik óra kártya visszatér a fedélzetre, ami azt jelenti, a gyilkos ölni minden játékos előtt, a rejtély megoldódott .
Cselszövés Cards : Keepers

másik intrika kártya Keeper kártyák . Ezek az intrika kártyák külön szabályokat a játékos tartani és használni bármikor . Ezek a kártyák tartalmazzák mozog bárhol a fedélzeten , ne a pletykák mutatják , hogy egy extra viszont , hogy egy másik játékos kártya, add, hogy a szerep , mozog egy játékos vissza a saját négyzet vagy újabb pletyka.

személyiség kártyák

Minden játékos kap egy személyiség kártya alapú az a karakter a játék megkezdése előtt . Ő használja ezt a kártyát, egyszer a játék során . Arányuk kezd extra Pletykák a mozgó bárhol a fedélzeten .
Pletykák

Amikor egy játékos belép egy szobába , ő indulhat a pletyka. Úgy mozog, bármelyik játékos gyalogot , és az egyik fegyvert a szobába , hogy a pletyka (példa : Mustár a késsel a könyvtárban ) . A többi játékos kell bizonyítani neki rosszul . A játékos a bal oldalon lesz az első adandó alkalommal , és ha az egyik kártyát a pletyka , ő is , hogy mutassa meg , hogy a személy, aki a pletyka. Ha ő nem egy a kártyák , a következő játékos kapja meg a lehetőséget, hogy cáfolni azt. Ha senki nem tudja bizonyítani a pletykák rossz, a játékos köre véget ér.
Vádak

Amikor egy játékos kitalálja a három kártyát a borítékba , ő vezeti a a medence . Amikor eléri a medence , tesz egy vád. Miután a vád, úgy néz ki a kártyát a borítékba. Ha igaza van , akkor megnyeri a játékot . Ha rossz, ő meg a játék . Ő továbbra is azt mutatják kártyákat , amikor megkérdezte , de már nem mozog a tábla körül .

You must be logged in to post a comment.