Játékok gyerekeknek Ages 2-5

Ha tanítás osztály vagy a fogadó fél a gyermekek életkor 2-5 , tervezni egy pár játékot , hogy a kisgyermekek elfoglalt és szórakoztat. Mivel a gyerekek ebben a korban lehet egy rövid figyelmet span , meg kell tervezni játékok, amelyek könnyű és egyszerű. Adj minden játék győztese egy díjat , és díjat minden résztvevő a kisebb díjakat , hogy ne fájt érzések közül a kisebbeket. Memória játékok

ellenőrizze a memóriát a gyerekek játszva a Memory Match játék. Print két kép mindegyik több véletlenszerű tárgyak , mint például az alma , a kulcs , a születésnapi kalap , egy kutya és egy növény. Helyezze a képek arccal lefelé az asztalra, és válassza ki az egyik gyermeke menni először. Azt kell átfordítható két négyzetet . Ha nem találja a meccs , ő tartja , és megy újra. Ha nem talál egyezést , a játék megy a következő játékosnak . A játékos, aki a legtöbb meccset a végén a játék nyer .

Egy memória játék , hogy ki a tálcát a tételek , mint egy narancs , egy szappant , egy baba , egy labda és egy kis műanyag játék kutya. Mondd el a gyerekeknek , hogy nézd meg a tételeket . Vegye ki a tálcát el, és kérd meg a gyerekeket , hogy hívja ki a tételeket , amelyek a tálcán . Award egy kis díjat , hogy minden gyermek, aki emlékszik az egyik elem a tálcán .
Command Játékok

játszani hívott Jack Sprat , jelöljön ki egy játékos hogy “ez ” , és az összes többi gyerek válassza ki a partnert . “Ez ” kell hívni arra, egy akció , mint a back- to- back vagy side-to -side és a játékosoknak meg kell csinálni, mint “ez “, mondja a partnerekkel . Ha az “ez “, mondja , ” Jack Sprat , ” minden játékosnak meg kell tülekedés, hogy megtalálják az új partnert , köztük “az”. A játékos , aki nem rendelkezik a partner az új, “ez ” , és felhívja a parancsokat.

Válasszon ki egy gyermeket, hogy “ez “. Zenelejátszás és az “ez ” gyerek csinál “különleges tánc mozog . ” Meg tudja csinálni a dolgokat, mint ugrik az egyik lábát , és pat a fejét, vagy dörzsölje a pocakját, és énekelni hangosan . Minden játékosnak kell másolni a ” it” játékos . Kapcsoló ” , hogy ” a játékosok , így minden gyermek egy esélyt, hogy “ez “. Award kisebb díjakat a játékosoknak.
Állati hangok

Record több állati hangok a CD-n . Egyes online és kiskereskedelmi üzletek állati hangok rögzített CD- oktatási felhasználásra . A gyerekek kitalálni, milyen állat jár , amit állati hang . Hang lejátszása , és a gyerekek fel a kezét kitalálni a helyes állat. Minden játékos kap egy esélyt , hogy válaszoljon , és ítéli oda a díjat minden egyes helyes válasz .

Egy másik ötlet , hogy írjuk le az összes állat neveket a fórumon. Miután a gyermek találgatások az állati hang , hátha megtalálja a megfelelő állat nevét a fedélzeten .
Circle Játékok

Sad Kitty , mind a gyerekek ülnek egy kört, és válasszon ki egy gyermeket, hogy a macska . A macska kell sétálni a belsejében a kör . Azt meg kell állnia előtte a játékos és nyávog sajnos arra törekedjünk, hogy a gyermek nevetni . Ha ő nem tudja , hogy ő nevetett , miután három meows , az a játékos lesz, hogy az új macskát. Ha a macska teszi a játékos nevetés , költözik egy másik játékos . Ha a macska teszi, hogy körbe a kört, és mindenki nevet , ő választhat egy másik játékos , hogy a macska . Tartsa játszani, amíg minden gyermeknek joga van a sor, hogy a macska .

Egy kört játék , fújja a ballont , és adja meg az egyik gyerek. A gyermekek át a ballont a körben az ütő , hogy egy másik . Mondd meg nekik a cél, hogy ne hagyja, hogy a léggömb érintse a talajt. Oda egy kis díjat minden játékot résztvevő .

You must be logged in to post a comment.