Step -by- Step utasítás ábrázolási Lineáris egyenletrendszerek

Lineáris egyenletek grafikon egy egyenes vonal alapján a lejtőn lehallgatott formáját , amely kimondja, y = mx + b ahol ” m ” a lejtőn, és “b” az y -tengellyel való metszéspont , vagy pont, ahol a vonal keresztezi az y – tengelyen. A meredekség létrehozza a szög a vonal határozza meg , és az egy pont közötti távolság , és a következő pont a vonalon . Meredekség hivatkozunk, hogy ” run emelkedni felett “, mert ez okozza a mozgást az y – tengelyen , majd az x – tengelyen. Például egy 2 meredeksége okozna egy pont, hogy Shift 2 terek (Y – tengely) , majd 1 tér jobb ( x – tengely) . Utasítások
1

Átalakítás az adott lineáris egyenlet meredeksége elfogása formáját és azonosítsa a meredekség és az y -tengellyel : például az egyenlet 2 év – 4x = 8 , először hozzá 4x mindkét oldalon a 2y = 4x + 8. Osszuk mindkét oldalon 2: y = 2x + 4 , ahol a meredekség értéke 2, vagy 2/1, és az y – tengelymetszet értéke 4, vagy pontszerű (0 , 4) . 2

Apply a lejtőn az y- elfogási pont , hogy új pontot a vonal , emlékezve arra, hogy a lejtőn képviseli mozgalom az y tengelyen , akkor az x – tengely : ( 0 + 1 , 4 + 2 ) = (1 , 6) . Alkalmazza a lejtőn az új pont : ( 1 + 1 , 6 + 2) = (2 , 8) . Vonjuk ki a lejtőn az y -tengellyel való metszéspont találni egy pontot mögötte a vonalon : ( 0-1 , 4-2 ) = ( -1 , 2). Vonjuk ki a lejtőn az új pont : ( 1 – 1, 2 – 2) = ( -2 , 0) , amely az x -tengellyel .
3

grafikon pontok a talált pont ; majd egy uralkodó , hogy rajzoljon egy egyenes vonalat a kapcsolatot. Rajzolj nyilakat mindkét végén a vonalat képviseli folytatását .

You must be logged in to post a comment.