Hogyan tudom szintetizáló Ugrás Sakál a Dragon Quest Monsters : Joker

A “Dragon Quest Monsters : Joker , ” a karakter álmok vadászat meg a legerősebb szörnyek a zöld Bays területen. Ha találsz egy szörnyet , akkor scout , hogy a csata csapat. Szintézise lehetővé teszi, hogy összekapcsolják a két szörny fajta új típusú, mint a Jumping Sakál . Ez éles karmos kutya használja a Képes lesből támadó tulajdonság a sztrájk az első csatában , valamint a Speedster képesség , hogy növelje a mozgékonyságot . Hozzáadása Ugrás Sakál a csapat, először meg kell találni , és szintetizálása egy anyag Monster , és a Nagy Sabrecub . Utasítások
1

Keresse meg a Nagy Sabrecub . Nagy Sabrecubs néz ki, mint ragyogó sárga leopárd bozontos vörös sörényét . Ha talál egyet, harc , és válassza ki a ” Scout ” parancsot add meg a party .
2

keresése anyagjellegű szörnyeteg. Az anyagjellegű egy családi szörnyek , és akkor bármelyik szörnyeteg , hogy a család a fajta a Jumping Sakál . Példák a Material szörnyek közé Árnyék , Sptinik és a Dancing Flame .
3

Csata a szörnyek , amíg el nem éri legalább a 10. szinten . Ön nem képes szintetizálni a szörnyek , amíg azok legalább a 10. szinten .
4

Látogasson el egy cserkész posta , és a szintézis standján ott . Válassza ki a ” szintetizálni . ” Válassza ki a Nagy Sabrecub és az anyagjellegű szörnyeteg. Nyomja meg a Jumping Sakál , amikor úgy tűnik, hogy a szörnyeteg .

You must be logged in to post a comment.