Hogyan hozzunk létre 2D-s játékok

Egyes játékosok is panaszkodnak, hogy nem teszik játékok, mint régen , különösen vissza a napokat a 2D-s játék. Ezt meg lehet változtani létrehozhatja a saját 2D-s játékok . Ahelyett, összpontosítva mutatós grafika , a játék középpontjában a szintű tervezés és játék hozunk létre a játék segítségével programokat megjelent mind a konzolok és számítógépek. Miután létrehozott egy 2D-s játék , akkor képes lesz arra , hogy ossza meg a többi játékos , aki tud játszani az újonnan készült classic.Things amire szüksége van
Pencil
Papír
Milliméterpapír
Játék tervezési program
grafikus program

Show More utasítások
1

Döntse el , hogy milyen típusú játékot szeretne létrehozni . Amikor egy 2D-s játék , akkor választhat, hogy hozzon létre a különböző játékok, mint egy platform játék hasonló a “Super Mario Bros “, egy RPG , mint a “Dragon Quest ” vagy kalandjátékok hasonló ” Net Hack . ”
2.

Írja le a részeket, megy be a játékot . Ez a lista kell terjedniük az összes játszható karakter , beállítás , ellenségek , történet , és az általános játékmenet . Például, ha azt szeretné, hogy láda egy játék, labirintus -szerű szinten, de nem ellenségek vagy a hangsúlyt a 2D-s játék , amely támaszkodik az erős történet .
3

Tervezd meg a főszereplő a játék. Felvázolni a kinézetét karakter egy darab papírra . Sorolja fel az összes az ő képességeit , hogy bele kell foglalni a játék, mint a képesség, hogy ugrik vagy alkalmassági nagy kard .
4

létre tervez az ellenség a játék. Használjon egy ceruza és papír felvázolni különböző lények a karaktered , hogy szembenézzen. Lehet, hogy ami egy sci-fi kaland és szeretne létrehozni robot ellenségek és hacker – ellenfelek .
5

Térkép ki minden szinten a játék milliméterpapíron . Döntetlen szinten tervez a milliméterpapíron , ahogy azok megjelennek a játék képernyőjén. Ha létre platformer a szintek haladást balról jobbra a képességét, hogy elérje a magasabb és az alacsonyabb a szinten platformokon . RPG megköveteli, hogy létre szintet a top-down perspective .
6

Részlet a történet a játék , különösen, ha létre egy RPG és kalandjáték. Írja párbeszéd karakterek , valamint tájékoztatást tartja, hogy a cselekmény halad előre.
7

választása a játék , hogy programot lefordítani a játékot, az ötlettől a játszható címet. HA ezt szeretné használni a videojáték konzol , “Little Big Planet” megengedi a platform szinten , ” Fighter Maker ” lehet használni, hogy egy harci játék , amíg a ” RPG Maker ” sorozat lehetővé teszi, hogy szerepjáték és kalandjátékok . Számítógép- felhasználók a ” Platform Studio” a platformers vagy ” Game Maker ” bonyolultabb játék alkotásait.
8

Translate a vázlatok , hogy digitális formában. Ha létre egy játékot a számítógépen, akkor a grafikus programok, mint a Paint Shop vagy MS Paint hogy kapcsolja be a rajzokat a digitális képeket és beviszik a játékot készítő program .
9

a eszközei a választott játékprogram lefordítani a szinten tervez. Minden program különbözik a “Little Big Planet ” és a ” Platform Studio” , hogy a legalapvetőbb programok használata. Használja a különböző színek és minták , amelyet a programok létrehozására tetszetős szinten.
10

Add hozzá a játék más adatait adottságait kihasználva a játék készítő program . ” RPG Maker ” lehetővé teszi , hogy input text párbeszédre , és hozzon létre ellenségek és események . ” Game Maker ” lehetővé teszi, hogy minden szinten , és még a semmiből .
11

Teszteld a játékot. Győződjön meg arról, hogy a karakter is elérheti minden platformon , és ellenségei nem túl erős, túl a játék elején . Legyen a szükséges módosításokat .
12

Oszd meg a játék többi játékos. Fogadd el a visszajelzéseket és a csípés a játékot , amíg be nem fejeződik.

You must be logged in to post a comment.