Segítség a Sprill & Ritchie Játék

Sprill a róka és Ritchie a mókus csillag ” Sprill és Ritchie : Adventures in Time , ” a rejtett tárgy videojáték , hogy látja a két hős utazás oda-vissza az időben , hogy helyrehozza a károkat egy kísérlet balul ütött ki . A játék tartalmaz 33 szint és 55 mini- játékok , amelyek mind , hogy tesztelje a hatáskörét a megfigyelés és kihívást jelent az agyad. Ismerve néhány tipp segíthet megoldani még a leginkább ijesztő rejtvények . Szimbólumok

Tudod, mi a különböző játék jelek . A kurzor egy kéz ikon , amikor áthalad egy elem akkor vedd fel , és add, hogy a leltárt. A nagyító azt jelenti, hogy egy közelebbi pillantást az adott elemet. Ha azt veszi észre egy területet a képernyőn, hogy csillogó , azt jelzi, hogy kölcsönhatásba léphet valamit ezen a területen , vagy hogy kell használni egy elemet a leltár az adott helyszínen.
Take Your Time

A játék nem szab határidőket , így nem kell sietni . Légy türelmes, és átgondolni a problémát. Kattintva véletlenszerűen a képernyőn csak akkor okozhat buborékok , hogy fedezze a képernyőn, és homályos a nézetet , megakadályozza, hogy felvette tárgyak néhány másodpercig.
Figyeljen

Sprill és Ritchie folytathatnak beszélgetéseket jelenetek között . Fordítson figyelmet arra, amit mondanak . Gyakran mutatják nyomokat , hogy mit kell majd csinálni . És ha hiányzik a párbeszéd , nincs módja , hogy menjen vissza, és visszajátszani a csere, így figyeljen.
Level 1

Level 1 , meg kell találni , és gyűjteni 13 élelmiszerek rejtett valahol a képernyőn. Az ablakpárkányon is rendelkezik egy tubus ragasztó szüksége lesz később, hogy add meg a leltárt. Emelés az alma le a malacka bank hatására a bank , hogy ősszel és összetörik , elindítva a mini- játék, amely előírja, hogy összerak a törött bank. Miután az összes élelmiszer-ipari termékek , húzza őket , hogy a skála a kiváltó szendvics döntéshozatali mini- játék.
Level 2

Level 2 kihívás , hogy megtalálja mind a 14 darab szakadt diagram. Ne felejtsd el , hogy kattintson a ragasztószalagot , hogy add meg a leltárt. Ha megtalálta a diagram darab, húzza a ragasztószalagot , hogy a darabokat kiváltani egy mini- játék, amelyben meg kell javítania az aprított diagram. Ügyeljen arra, hogy milyen hosszú a szalag , amikor csatlakozott a darab.
Cracken

4. szint , akkor találkozhat egy mini- játék, egy hatalmas tengeri szörny , vagy Cracken . Be kell lőni a Cracken karját pontosan abban a sorrendben , amelyben emelkedik ki a vízből . Ha lőni a fegyvert a megfelelő sorrendben , a Cracken nevetni , és rázza a képernyőt.

You must be logged in to post a comment.