A történelem a videojátékok első generációs rendszerek

Modern játékosok , elképzelve a korai konzolok nehéz . A videojáték-ipar fejlődött olyan gyorsan , és jött eddig , kevesebb, mint 50 évvel ez el bravúrokat , amelyek alig Pipe Dreams korai újítók. Játékosok már kiváltságos élvezni evolúció egy geometriai arány, és így , a szerencsejáték sajtó visszamenőleg csoportosítva konzolok a generáció kezdve a korai 1990-es évek . Ez a cikk gyorsan terjed az első konzolok gyártott és értékesített – , és bár egyikük sem tartott sokáig , elnyerte a dicséret , vagy akár lenyűgözött játékosok sokat , ezek mind hozzájárultak a növekedéshez a játék , vitathatatlanul a legnagyobb szórakoztató iparban a világon. Definition

A legtöbb játék történészek és újságírók egyetértenek abban, hogy az első generáció 1972-ben kezdődött a kiadás a Magnavox Odyssey , és tartott 1976-ig , amikor a Coleco Telstar hit piacokon. Az elsődleges leíró első generációs konzolok , és ami megkülönbözteti őket a második generációs gépek, hogy nincs igazi mikroprocesszoros , mint a CPU, a grafikus chip, a hang chip és így tovább. Egy másik megosztottság tároló – első gen konzolokon először jött előre telepített játékokat , míg a második generációs modellek haladt a hordozható média , nevezetesen a patronok , és nem volt teljes katalógusok különböző műfajok közül lehet választani .
pre- első generációs

A két legelismertebb korai videojátékok tér háború által kifejlesztett Steve Russell , Martin Graetz és Wayne Wiitanen MIT 1961-ben , és előtte Tenisz for Two ( 1958 ) , William Higinbotham . Az utóbbi alig képzett , mint egy videojáték , mert nem használja a dedikált elektronika és egyszerűen manipulált a jelenlegi kijelző az ipari vezérlőegység . Azonban mindkét hagyott nyomot , és szájról szájra úttörő fogalma a számítástechnika , mint a szórakozás .
Pong

Nolan Bushnell híres Pong arcade játék volt óriási sikert aratott 1971-ben , megnyitva az utat a nagyobb elfogadását játék a nagyközönség számára. A kiadás megelőzi az alapító Atari , és abban az időben Bushnell nem volt biztos otthon videojáték , sőt sikerrel , ezért a késő bejárat a piacra. Ennek ellenére , Atari lett a vezetője a második generáció csak néhány évvel később – és Pong még mindig emlékeznek , mint a játék első klasszikus hozzájárulása a populáris kultúra .
Magnavox Odyssey
< p> Ez volt az első konzol , hogy elérje az utcára , felkapott elektronikai gyártó Magnavox 1971-ben , amikor bölcsen felismerték játék, mint arról, hogy vegye le. Ez jött ki 1972-ben, költségszámítás $ 100 , és hiányzik belőle a számítógépet a jelenlegi értelemben vett . Minden úgy volt, volt 40 szilárdtest tranzisztorok generálni kezdetleges mozgó alakzatok a képernyőn . Nem volt hang, és szín formájában érkezett matricák játékosok helyet a képernyőn . A konzol is eredetileg csak játszani 12 előre telepített játékot .

Odyssey állt a legközelebb az első gen csomó , amit később egy tipikus konzol – ez volt az egyetlen, különálló vezérlők, és később még a megengedett további játékokat , kódolt rá apró áramköröket .

az eredeti terv érkezett a híres német-amerikai mérnök Ralph Baer , aki nevezte ” a barna doboz ” miatt fa gabona burkolat és műanyag burkolat .

Atari Pong

1975 , Nolan Bushnell és partnerei kezdett hinni otthoni játék volt, életképes vállalkozás , így Atari első megfelelő termék a konzol verzió a hit arcade játék . Tulajdonképpen ez volt Pong egy konzolon , az egyetlen cím a gép játszhat . Nem voltak vezérlők , a játékosok használt gombok a konzolon is. Sears volt kizárólagos forgalmazásra az Egyesült Államokban a legtöbb gép megbízatása .
Coleco Telstar

nem nagy mellett a felállás , ez lényegében a Pong klón és még volt egy hasonló fizikai elrendezését által használt Atari konzol . Figyelemre méltó telepítésével egy viszonylag fejlett chip, a General Instruments AY -3- 8500, a legrátermettebb és a modern komponense minden olyan alkotó az első generáció .
Legacy

Ezek egyike sem konzolt értékesített különösen jól . Atari Pong valószínűleg a legsikeresebb , köszönhetően a mainstream elosztás, de az eredeti Odyssey csak eladott 300.000 darab , valószínűleg azért, mert Magnavox nem engedte, hogy más kereskedők szétosztása. A Coleco Telstar kelendő is.

Amit ezek a korai konzolok nem sikerül ezt a példát , és egyre észre. Annak ellenére, hogy a gyenge pénzügyi megtérülés és a fakó nyilvános választ , tették játék egy ismert hobbi , és segített legitimálja azt. Kevesebb, mint egy év , a Telstar elindítása és gyors bukása , Atari volt nyűgözve ahhoz , hogy kiadja az Atari VCS 2600 , az első nagy eladó az otthoni játék, és az egyik konzol leginkább felelős alakításában videojátékok , mint egy hobbi a mai napig .

You must be logged in to post a comment.