Hogyan importáljuk Pictures a Baldur Kapuja

A játék ” Baldur Kapuja II “, egy kis portré képviseli a karakter a játék világában. Míg a fejlesztők a játék között számos alapértelmezett képek közül lehet választani , akkor az lehetőséget teremt a saját segítségével harmadik fél képszerkesztő program . Miután befejeztük a portré , akkor egyszerűen kell , hogy azt a megfelelő helyen és a ” Baldur Kapuja II :” meg fogja találni automatikusan . Meg kell , hogy biztosítsa a kép megfelel a konkrét paraméterek használata a játékban . Utasítások
1

Hozzon létre egy portré kép , ami 40 x 62 pixel , és mentse el egy 8 bites BMP fájlt, ha létrehoz egy karaktert kép . Ha Ön is szeretne egy képet a karakter lap , a kép kell egy 110 x 170 24 bites BMP . Csak ezek a két formátum jogosult használatra ” Baldur Kapuja “.
2

Mentés mindkét fájl azonos nevű , hozzátéve, az ” S” a kis fájlt, és az ” L ​​” a nagy egy . A kép neve alatt kell lennie a 7. leveleket. Például a ” imageS.bmp ” a kis kép és a ” imageL.bmp ” a nagyot .
3

Nyissa meg a Windows Intézőt, és keresse meg a ” Baldur Kapuja ” mappát . Akkor nyissa meg a Windows Intézőt üti a Windows billentyűt, és “E” egyszerre ; a játék mappájába kell valahol , mint a ” C: \\ Program Files \\ Baldur Kapuja “.
4

Hozzon létre egy új mappát a ” portrék “, és tegye azt a ” Baldur Kapuja ” mappát . Drag and drop a portré képeket ebbe az új mappába .
5

Start ” Baldur Kapuja “, és töltse be a karakter létrehozása képernyő . Kattintson az “Egyedi” gombra a ” Portrait ” betölteni az újonnan létrehozott fájlokat .

You must be logged in to post a comment.