Rainforest Állatos játékok

Sok oka van annak , hogy üljön le, és játszani . Ezek szórakoztató , természetesen . Azt is motiválják és kihívás a gyerekek , ösztönzik a szociális kölcsönhatások és jelenlegi oktatási adatokat olyan módon , hogy a játékosok lehetnek apt kapcsolódnak . Ha meg szeretné tanítani az állatokról az esőerdők , például , fontolják meg a játékot. Animal Search

Ebben a játékban , a játékosok egyfajta képek az állatok , és melyik él az esőerdők . Nyisson meg egy klip art fájlt a számítógépre, és nyomtassa ki képeket a különböző állatok , mind azok, amelyek élnek az esőerdő és az , hogy Don & amp; # 039 ; t . Nyomtassa ki két egyes kép . Keverjük fel a képeket és a forma két kupac . Győződjön meg arról, minden halom van egyenlő számú esőerdő és nem esőerdő állatok . Adj egy gyűjtemény a képek és a harang minden játékosnak. A jel , a játékosok rendezheti át a képeket, amely egy halom esőerdő állatok és egy halom nem esőerdő állatok . Ha egy játékos válogatni az összes képeinek , ő gyűrűk a harang . Ő lesz a győztes a játékot, ha ő rendezni a képeket a megfelelő cölöpök . Ez a játék célja a két ember .
Állati Race

Játékos verseny helyesen azonosítani az esőerdők állatok ebben a játékban . Nyomtassa ki képeket esőerdő állatok . Hogy két kinyomtatott minden állat . A hátoldalán minden kép , elhelyezi egy darab tépőzáras . A két nagy darab tölgyfa tag tábla létre két külön játék táblák. Rajzolj egy doboz az egyes állatok kép . Minden mezőbe írja a nevét, egy állat, és csatolja egy darab tépőzáras . Osszuk a csoportot a játékosok két csapat , és az egyes csapatok alkotnak egy sort . Helyezze az állat képeket egy asztalon előtt minden csapat. Akassza a játéktábla egy fal előtt minden csapat. A jelet , az első játékos felvesz egy állat kép és versenyen tegye be a mezőbe a megfelelő nevet . Miután a játékos lógott a kép , a következő személy nem ugyanaz . Az első csapat , hogy az összes az állatok a megfelelő helyekre a játéktáblán nyer .
Rainforest Állati Trivia : Matton

játszani a trivia teszt játékosok & amp; # 039 ; ismerete esőerdő állatok . Egy szárazon törölhető tábla , levelet számos vonalak , amelyek megfelelnek a leveleket egy állat nevét. Például felhívni hat kötőjelet a szó , & quot; tukánmadár . & Quot; A játékosok a nyom , mint a , & quot; Ez a madár hosszú , színes csőr . & Quot; Az egyik játékos egy időben találgatások a levelet. Ha a megfelelő betűt már kitalálta , írja be a megfelelő műszerfal és adni, hogy a játékos lehetőséget kitalálni a szót . Ha a kívánt betű nem sejtette , a következő játékos vesz egy kanyart. Játékos megy oda-vissza találgatás leveleket , amíg valaki nem képes megnevezni az állat , és a győztes. Ez a játék ideális a két játékos .

You must be logged in to post a comment.