Elektronikus játékok segíteni Speed ​​Math

Az a képesség, hogy gyorsan összeadást vagy számok segítségével a diákok során matematikai tesztek . Minél kevesebb időt , hogy teljes a probléma , annál több időt tölthet más problémák . Sok elektronikus játékok elérhető , hogy lehet használni , hogy segítsen a vonat a tudat, hogy nem egyszerű problémák gyors . Timer

Minden játék, meg kell adnia valamilyen időzítő . A “Speed ​​Math “, az időzítő egy visszaszámláló óra, amely megállítja a játékot, amikor eléri a nullát . A “Grand Prix Szorzás ” és a ” Drag Race osztály , ” akkor meg téged, mint a vezető a versenyen , így az időmérő kissé fogalmi, és össze lehet hasonlítani az idejét, hogy a szükséges időt az ellenfél, hogy halad a célvonalon sorban.
Pontosság

a sok elektronikus oktatási játékok , a játék természetéből büntetés rossz válasz. Sok sebesség játékok helyettesíteni ezt pontossággal szerelő , mint például a “Speed ​​Math “, amely bemutatja a játékos százaléka helyes választ a végén egy kör . Ez nem olyan sokat kapok a kérdés jó vagy rossz , hanem arról, hogy hány lehet válaszolni , és milyen gyorsan . Ez azt jelenti, nincs büntetés a rossz válaszok , és ahelyett, hogy elveszítik a játék , akkor egyszerűen megtudja, milyen pontos voltál . A “Ultimate Speed ​​Math ” kapsz egy igazolást a megvalósítás a számát és idejét.
Története

néhány játék – ” osztály Derby “és a ” Space Race Szorzás , ” például – a játék olyasmi, mint egy telek . Lehet, hogy egy ló zsoké vagy egy idegen , mind próbálják legyőzni az ellenfelek át a célvonalon .

Azonban más játékok is fény történet , vagy nem egyáltalán. “Ultimate Speed ​​Math ” egyszerűen be fogja mutatni a kérdések és kihívások, hogy válaszolni őket gyorsan. A játékok egy történetet fellebbezést nyújthat több fiatalabb gyerekek , míg az idősebb gyerekek is nem érdekel annyira , és egyszerűen élvezni a kihívást, a problémák .
Tárgy

hozzáadása , kivonás, szorzás és osztás minden kicsit bonyolultabb , mint az előző , és a játékosok ezeket a játékokat nem lehet szakértő minden típusú problémák . Vannak olyan játékok , amelyek középpontjában csak egy ilyen típusú matematikai , míg a többi, keverjük őket . ” Penguin Jump Szorzás “, ahogy a cím is sugallja , elsősorban a szorzás , míg a ” Speed ​​Math ” lehet , hogy összpontosítson a tiszta kívül , vagy vegyes összeadás, kivonás és szorzás.
< Br >

You must be logged in to post a comment.