Tippek a Game Entanglement

” keveredés ” egy ingyenes , böngésző alapú kirakós játék által közzétett Gopherwood Studios . Játszani, akkor tegye hatszögletű csempe rá a fórumon. Minden egyes cserép hat utak rajta , melyek közül ki kell választani . Az összekötő utakat ezeken a lapok építeni egy kanyargós , vizuálisan egyedi tétel , kereseti pontokat az út mentén . ” keveredés ” van egy ázsiai téma a fórumon formák , háttérzene és hangeffektusok . Gopherwood ad egy rövid YouTube videó bemutató , de meg lehet tanulni az alapokat a játék egyszerűen játszik . Mastering a játék , azonban úgy jóval több erőfeszítést . Hosszú utak

Valahányszor tegyen cserép , kiterjeszteni a vonal legalább egy cserép hossza . Ha szerencsénk van és a tervezés , de akkor lehet, hogy megy tovább. Ehhez ki kell választani egy út az aktív cserép , amely része lesz a vonal másik cserép már elhelyezett . A vonal mindig megy, amennyire csak tud minden egyes körben , megállás csak egy üres hely a táblán , ahol nincs több utat , hogy továbbra is együtt , vagy a játék véget nem érő akadály , például egy fal, vagy a kezdő csempe.

pontozás

A legfontosabb, hogy jó eredményt a ” keveredés ” központok az épület hosszú kiegészítéseket a sort egy körben . Amikor egy lap, akkor 1 pontot kap hozzá az első cserép hossza a vonal , 2 pont átkelés egy másik lap, 3 pontot átkelés egy harmadik , és így tovább, egy egyszerű matematikai progresszió . Mivel minden egyes cserép hat utak , akkor esetleg újra ugyanazt a csempe többször egy körben , ha az utak lehetővé teszi. A lényeg az a vonal , hogy átlépje a határt egy cserép a másikba . Így , ha a hely a cserép , ami miatt a vonal át négy csempe , kapsz 10 pontot : 1 plusz 2 plusz 3 plusz 4 .
Pályatervezés

A ” keveredés ” meg kell előre tervezni , hogy a legjobb eredményt. Ahelyett, hogy a lehető legmagasabb pontszámot minden körben , néha megéri , hogy egy pár alacsony pontozás fordul cserébe létrehozása különösen hosszú sor utak , amelybe akkor lehet majd tudni , hogy a takarmány a vonal egyszerre . Azt is úgy tervezi, hogy elkerülje kanyarodáskor a vonal a táblán. Mert lehet építeni a pályát , amit kívánt alakzatot , akkor kell vigyázni, hogy ne idő előtt ér véget a játék elzárja a lehetőségeket túl korán . Próbálj meg nem osztja az üres tereket a fórumon egy másik , ha nincsenek utak összekötő őket .
Randomness

szabályozhatja, hogy mely utat választja az a vonal , a hat álló út lehetőségek forgatásával az aktív csempe , mielőtt elkötelezné magát , hogy a fórumon. Azonban nem lehet szabályozni, hogy melyik lap valóban kap minden körben . A játék határozza meg ezt a véletlenszerűen , ki 1799 lehetséges csempe konfigurációkat. Ennek kiegészítéseként véletlenszerű, akkor is kap egy tartalék cserép , a bal alsó sarokban, ami akkor cseréld ki az aktív csempe , amikor csak akarja . Az aktív cserép válik a tartalék csempe , amíg úgy dönt, hogy cseréld ki újra.

You must be logged in to post a comment.